jaaaaaa!! ik ben dus toch echt zwanger!!!!!!

HARTELIJK GEFELICITEERD!!!!  

Geniet van dat wonder in je buikje!!!!!!

van harte gefeliciteerd geniet ervan

groetjes patricia 1e ronde

hoi meiden,

ik weet niet precies wanneer mijn nod was. weet mijn cyclus niet namelijk.

maar ik denk dat ik zo rond mid oktober ben uitgerekend!
dus ja, ik ga ook naar het oktober forum... zie ik jullie daar wel!

ga zo ff langs de hk. voor kleine vraagjes:hoe nou verder.

zelf denk ik dat ik nu 5w en 5d zwanger ben. en dat ik over ong drie weken voor een eerste eggo kan koen. maar ja, we zien het wel. ik ben in ieder geval heeeeeeeeeeeeel erg blij!

x dd

He DD!
Nou het is je gegund hoor meid! Heel veel succes en laat ons even weten he wanneer je bent uigerekend en zo?
xie maantje

VAn herte gefeliciteerd hoor geniet er lekker van.

Liefs Saskia

Hey.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wat fijn voor jullie dat je zo snel zwanger bent, geniet ervan.
en spring, spring, spring, spring......ik probeer ze te vangen hoor die glitters.

Groeten van Miena.

hoi hoi,

ik kom net bij de hk vandaan. hij heeft toch nog ff een testje gedaan. en wat denk je?........................... zwanger!
ik heb toen gelijk een telefoonnr. van de vk mee gekregen. hij zei dat ik gelijk maar moest bellen. dat heb ik gedaan. en ze wil dat ik vanmiddag nog langs kom. ook omdat ik niet weet wat de duur van mijn cyclus is. super spannend allemaal.

ik laat jullie wel weten hoe het is gegaan. ik hoop dat ik kom te weten hoe lang ik nu zwanger ben en wanneer ik uitgerekend ben. zelf denk ik dat ik 5 weken en 5 dagen zwanger ben. dus mid oktober uitgerekend.maar ja, we horen het wel...

xxdd

Hoi,

Fijn dat je het dan echt zeker weet, is  toch  op een opluchting.  Succes bij de vk vanmiddag. Ben wel erg  benieuwd hoe ver je nu bent, laat je het nog even weten??

Iig van harte gefeliciteerd en geniet ervan!!!

liefs,
jazz

Terug
Bovenaan