Jaaaaaa!!

A

Anoniem

Guest
Gelukkig! Ik dacht echt dat ik deze week mijn hele sonja bakker verknald had! Hahahaha!
Door het warme weer en doordat we het heel erg druk gehad hebben had ik al 2 keer deze week niet gekookt.. Mijn vriend heeft toen frites gegeten en ik heb 1 keer van de snackbar een broodje gezond (of eigenlijk 2...) gegeten en 1 keer heb ik een omelet gemaakt. geen frikandellen, kroketten enzo maar toch niet aan het boek gehouden dus..
Zaterdag "mocht" ik van het boek toevallig een kleine pizza hawai, maar daarvoor in de plaats heb ik een gewone (zijn bij die pizzaria ook niet zo heel groot hoor) pizza genomen, half hawai en half met kip en pepers...mmmmm.....
Hahaha dacht echt dat ik niks afgevallen was of zelfs bijgekomen, maaaaar ik ging net op de weegschaal staan en weeg nu 68! En vorige week maandag nog 68.8, dus toch 0.8 kilo kwijt!
Lekker (en makkelijk!!) gegeten dus en toch afgevallen! Heeeerlijk!

Sorrie, moet 67 zijn!! Woog dus vorige week 67.8 en nu 67!!!

x 4december

Ben erg jaloers op je!
Let ook erg op mijn eten en loop me een breuk met die hond, maar niks hoor....
Sil

Ook aan het Sonja Bakkeren. Ik ben vorige week begonnen, nu al 2 kilo afgevallen, zal voornamelijk vocht zijn maar toch... Ik wil heel graag afvallen, pas nog steeds niet in mijn gewone broeken, kon 2 pre-zwangerschapsbroeken aan waarvan er 1 zo versleten bleek te zijn dat er een enorme scheur in zat, nu dus nog maar 1 over en nog twee zwangerschapsbroeken van het begin. Ik heb er echt zo ongelofelijk genoeg van, wil mijn oude figuur terug.
Toch moet ik eerlijk zeggen dat het me soms best een beetje tegenvalt, ik ben 1,79 m en ontbijten met 1 beschuitje is best moeilijk. maar het is voor het goede doel.

Misschien kunnen we elkaar een beetje steunen.
Ik weeg nu 84,4 kilo en moet naar 76, dan zit ik met mijn lengte en bouw prima op gewicht, nu ben ik echt flink  te zwaar. Wat is jouw streefgewicht?

Groetjes,
Nienke

Hallo!

Ben sinds 3 weken aan het Sonja Bakkeren en tot nu toe 2,8 kilo kwijt. Van 69.9 naar 67.1 gisterochtend. Na twee kinderen zat er 5 kilo teveel aan en die wil ik toch graag weer kwijt... Het gaat goed! Ik krijg van allerlei mensen opmerkingen, grappig he, want wat is nou 2,8 kg, maar blijkbaar gaat het op de goede plek weg (lees: buik!) en dan met dit weer is het blijkbaar zichtbaar asl je een hempje draagt... Ik ben samen met mijn man aan het Sonja-en. Hij heeft nooit willen lijnen, maar mocht al jaren wel een kilo of 10 kwijt. Hij is nu dus ook 3 weken bezig en hij is al 7 kilo kwijt! Het leuke is dat hijzelf super gemotiveerd is geworden en misschien nog beter het boek volgt dan ik...

Ben benieuwd hoe het zal gaan als de 8 weken om zijn, maar goed dat zien we dan wel weer! Iedereen succes met de lijn en voor die mensen die nog niet om zijn, Sonja werkt echt...

groetjes franka, mama van Sjoerd 31/01/05 en Marit 09/10/06

Ja, Sonja wekt ook echt! Ik ben eigenlijk helemaal tegen dieten, omdat ik altijd bang was dat het dan 2 x zoveel weer erbij komt. Daarom heb ik dat ook nog nooit gedaan. Maar nu met sonja bakker eet je gewoon heel normaal!
Inderdaad, soms is het wat weinig (zoals 1 beschuitje), maar meestal heb ik wel genoeg aan wat er staat. En het blijkt dat het net goed is om niet altijd de zelfde hoeveelheden te eten, vandaar dat het de ene keer meer is dan de andere keer...
Ik ben net een weekje op vakantie geweest en heb daar echt heeeeerlijk gegeten  hahaha
Ik heb overdag gewoon verse  broodjes gegeten (wel met kipfilet, 30 plus (smeer) kaas, vruchtenhagel etc) maar s'avonds zijn we gaan uiteten (met ijs!! Mmmm), naar de snackbar geweest, pizza gegeten.....ooooh erg he?!?!!
maar ik heb er wel op gelet WAT ik pakte, bijvoorbeeld een pizza met veel groenten, van de snackbar alleen curry, geen mayo....scheelt misschien toch weer een beetje??? Hihihi
Och ja, ik heb er van genoten! Dan maar een weekje langer sonja bakkeren!
Ik ga me morgen weer wegen, ben benieuwd...

Ik ben trouwens 1.73 m en ben begonnen met 78.8 en weeg nu (of ja, voor de vakantie dan..haha...) 67 precies!! Heeerlijk!!!
Ik voelde me ook echt te zwaar hoor, anderen zeiden maar dat het heel erg mee viel voor iemsnd die net bevallen was maar toch...ik voelde me er niet happy bij.
Nu zeggen steeds meer mensen dat ik nu echt moet stoppen, dat het zo echt wel genoeg is..maar het gekke is dat ik dan echt verbaasd ben als ze dat zeggen. Ik merk ook heel goed dat ik die kilo's kwijt ben maar ben nog niet zoals ik wil zijn.
Ik had eerst als streefgewicht 70 kilo, maar het gaat zo makkelijk dat ik nu zowieso naar 65 kilo wil, en misschien nog wel iets meer.

Jullie ook succes ermee!! Het gaat ons lukken, dat weet ik zeker

Nou, ik moet het even kwijt hoor! Hahahaha!
Ik heb me vanmorgen gewogen en weeg nu 66.3!!!!!
Snap er niks van! Vorige week maandag heb ik nog gewoon sonja bakker gedaan, maar op vakantie dus echt helemaal (bijna) niet op mijn eten gelet en gewoon gedaan waar ik zin in had (alleen dus een klein beetje rekening gehouden met wat ik pakte, zoals in mijn vorige reactie staat).
Zaterdag heb ik niets ongezonds gegeten en ook weer meer water gedronken en gisteren overdag ook gezond gegeten, maar gister avond weer iets van de snackbar gehaald (afsluiting van de vakantie! Hhahaha).
Dacht echt dat ik een kilo of 2 was bijgekomen maar niet dus! Heeeerlijk!
Zo wil  ik wel weer op vakantie en lekker eten! Hihihi!

maaar vandaag ben ik toch weer netjes begonnen met het boek hoor! Na deze week ga ik denk ik het (nieuwe0 zomer boek halen. Ik heb deze namelijk na deze weekuit, en dan hoef ik niet opnieuw te beginnen met dit boek. Dan kan ik weer eens wat andere dingen maken.

Hallo!

Ik neem aan dat sonja bakker een dieet is????? Wat is het idee van dat dieet??
Ik ben in twee weken 5kg afgevallen. Van de zorgen om de kids... Ioannis heeft al zo lang te lang z'n hoest. Van de ene antibiotica naar de andere. Veel snot en slijm. Toen kleine Billy ook aangestoken.Hij had 3 dagen koorts, ging wel weg met Depon(=  paracetamol geloof ik)  De kinderarts wou dat we een rontgen maakten en bloedtest. Had ie iets wat leek op bijna longontsteking. Dat was m'n verjaardagscadeau. Billy en ik moesten in het ziekenhuis blijven. Elke 8uur antibiotica elke 4 uur een maskertje met zuurstof en Aerolin voor de luchtwegen. Doei nachtrust doei eetlust. Na 4 dagen was de koorts weg en zijn we naar huis gegaan. Mocht nog niet echt, we zijn 1mei en vandaag weer teruggeweest voor een bloedtest. Nu hadden ze eergister allebei ineens overgeven en diarree gaste.....moeilijk woord ken het niet in t ned. een virus. Kleine is opgeknapt, nog wat snot en slijm. maar Ioannis is nog beroerd...
zorgen, zorgen......  

Terug
Bovenaan