Jaaaaaa!!

Jeetje Priscilla wat een vervelende situatie allemaal. Ik hoop dat ze allebei snel op zullen knappen.
En ja, je valt er wel vanaf, maar zo is het niet echt de bedoeling hé.
Veel beterschap met die kleintjes
Sil

Pfff, nou inderdaad, wat een zorgen! En je bent er dan wel door afgevallen, maar dat is echt niet de goede manier! Liever 10 kilo te zwaar zonder zorgen dan andersom toch...
Sonja bakker is inderdaad een "dieet". Ik heb een boek van haar gekocht met 9 weekmenus erin, staat voor elke dag beschreven wat je moet eten (hele normale dingen, ontbijt, lunch en avondeten en 2 of 3 tussendoortjes per dag). Ik vind het heel makkelijk vol te houden, het is de bedoeling dat je gewoon beter en gezonder leert eten zodat je erna ook niet meer bijkomt. Ik ben in die 9 weken 12 kilo kwijt.
Er komt deze maand ook een zomer boek uit (omdat in het gewone boek veel aardappelen en ook stampotten staan, en in de zomer hebben veel mensen daar niet zo'n zin in), die ga ik ook halen, ben benieuwd...

Ik hoop dat het snel weer allemaal een beetje beter gaat bij jullie! Heel veel sterkte met de kleintjes!!!

Hallo!

Het gaat gelukkig wat beter met de kids. Weer bij de doc. geweest. Ioannis heeft waarschijnlijk luie darmen een stukje ervan vandaar dat constipatie kan met diarree. Billy's diarree was met een dagje andere melk(zonder gluten en lactose) over. Ze lachen allebei weer en ik eet nu tijdens het typen aardbeien met slagroom....
Wat lief dat jullie meeleven! Thanx.
groetjes, Priscilla

Nou 4 december, jij bent echt mijn voorbeeld! 12 kilo in 9 weken wat super!!!
Ja, sorry ik kom ook even aanwaaien, ben van het afgelopen oktoberforum en als ik op het Sonja bakker forum kijk dan word ik helemaal dol van alle reacties en mensen.
Kortom ben ook begonnen met Sonja en zit nu in mijn 3e week.
Op zich gaat het goed maar moet ook zeggen dat ik me er niet altijd aan houd.
Vanmiddag met de lunch alleen fruit en ja had me toch vieze appels bij me....dus ja toch maar 2 boterhammen gegeten. Ach is geen KOEK, CHOCOLA, PIZZA (het water loopt in mijn mond) zullen we maar zeggen.
Ben nu 4 kilo kwijt en ga over 5 weken op vakantie. Had gehoopt dat ik dan 10 kilo lichter zou zijn maar ja.......dat wordt wel heel lastig denk ik.

Groetjes, Elisaar

Hoi Elisaar!
Hahaha ik word helemaal   trots op mezelf an je complimentje  Thanxs!!
Enne, ik heb me op zich wel heel goed aan alles gehouden (vooral de eerste 5 weken is dat belangrijk) maar in die situatie die jij beschrijft had ik hetzelfde gedaan hoor! Geen honger gaan lijden!
Als ik moet werken (2 dagen in de week) doe ik het zowieso anders: dan eet ik altijd smorgens thuis 250 gram yogurt met musli en op het werk als lunch (we eten op het kdv samen met de kinderen boterhammen) 2 sneeen brood met 30+ smeerkaas.
Ik neem dan een appel en een liga mee voor evt tussendoor (maar vaak eet ik maar 1 van de 2 op). Savonds doe ik dan wel wat in het boek staat.

Enne, die 10 kilo moet lukken hoor!!! Je bent nu in week 3 en bent er 4 kwijt, dus...in week 6 ben je er ongeveer 8 kwijt. Dan zou je er in week 9 ook 12 kwijt zijn!
En je ging over 5 weken op vanantie toch??(als ik me nu niet vergis...)
Zo ging het bij mij ook, dus gewoon zo door gaan en dan komt het allemaal goed!

Priscilla, fijn dat het weer wat beter met ze gaat!
Geniet maar lekker van ze EN van alle lekkere dingen die je aan het eten bent! Mmmmmm heerlijk!

Hoi 4-12,

Ja je doet het toch hartstikke goed!!
Ik doe wat binnen mijn bereik ligt, maar 68 kilo, hoei....kan me niet voorstellen dat dat moment ooit zal komen maargoed maakt ook niet uit.
Om het maar duidelijk te zeggen, een kont en benen heb ik altijd gehad en dat zal ook niet veranderen maar iets minder zou leuk zijn.
Hoop er over 5 weken nog 5 kwijt te zijn voor de vakantie en dan ben ik al heel gelukkig.
Na mijn vakantie nog 5 en dan vind ik het goed dan zit ik zo rond de 75 kilo en dat past wel bij me.
Heb ook al haar zomerboek gekocht, staan ook best lekkere dingen in.
Ga nu snel weer aan de slag want krijg eters vanavond met veel wijn.
Dus Sonja is morgen weer de eerste!

Groetjes, Elisaar

Die 5 kilo gaat je wel lukken hoor! Let er ook op dat je genoeg water drinkt!! Dat helpt ook heel erg!
Is het nieuwe boek dan al in de winkel?? Ik dacht vanaf as woensdag..
Moet ik morgen toch maar eens gaan kijken of bellen. het valt dus niet tegen, het zomerboek?
Enne, een avondje heeel veel wijn heb ik ook al eens gehad hoor! (lees: 5 flessen met zijn tweeen, ik en een vriendin) hahahaha.
Toen dacht ik echt dat ik bijgekomen was, maar ook toen was ik nog iets kwijt (0.5 kilo ofzo)
Morgen gewoon weer verder gaan en dan komt alles goed!
Succes ermee!!!

Terug
Bovenaan