JAAAAAAA IK BEN BEVALLEN VAN 2 PRACHTMEIDEN!!! :-))

Wauw, van harte gefeliciteerd. Het geluk spat van je berichtje af. Twee mooie meiden  met twee prachtige namen.  Fijn dat het zo goed gegaan is en dat ze het ondanks de vroeggeboorte zo goed doen. Lekker blijven genieten.

Gefeliciteerd met jullie meiden!!!! Fijn dat alles zo goed gaat met de meisjes en met jou! Veel liefde, geluk en gezondheid toegewenst met jullie gezinnetje!

Liefs Jessica

Gefeliciteerd met jullie meiden! Wat een goede bevalling heb je gehad! Nu heerlijk genieten van jullie gezinnetje.

Liefs Noah

Gefeliciteeerd met jullie meiden geniet van ze en van je gezinnentje.
Nu hopen dat ze gauw mee naar huis mogen.
Groetjes Yvonne

Hoi Suus!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden! Zoals iemand anders al zei: het geluk spat gewoon van je bericht af! heerlijk!

Ik hoop dat de dametjes snel mee naar huis mogen.

Liefs Weekee

Hoi Suzanne,
eigenlijl 'hoor' ik niet hier. Maar mijn oog viel op 2!!!! Ik ben in oktober bevallen van een tweeling. Is het niet super!!! Wat knap dat de borstvoeding goed gaat. Ik heb te weinig en ze groeiden niet op mijn melk, ze vielen te veel af. Met bijvoeding ging het goed. Nu krijgen ze een beetje BV en verder FV. Maar zou ze toch vaker BV willen geven, zo gezellig die kleintjes tegen je aan....Ik zal ze vaker moeten aanleggen, dan zal de productie wel omhoog gaan, denk ik. Maar ja....ik heb nog 3 kinderen. Dus eigenlijk kom ik naast rijke BV ook tijd te kort.
Geniet van je 2 meiden!!
Liefs Anne

Heel veel geluk toegewenst met je twee kleine meisjes!!

Liefs Nijny

Halloooo!
Bedankt voor jullie reacties!! En saskia jij bedankt voor de kaart!

Het gaat weer stukken beter met de meiden. Waarschijnlijk is Anne morgen ook al 1800gr en mag ze naar een verwarmd bedje. Ben erg benieuwd! Karlijn is al over de 2 kilo! 2125gr was ze vandaag.
Ze hebben vandaag allebei bij mij gedronken. Anne wat ze moet drinken en Karlijn had jammer genoeg niet alles gedronken. Dat wordt dan aangevuld met sondevoeding of fles maar ze was al buitenwesten haha. Komt vanzelf. Wie weet aan het einde van de week dat ze wel aan volledig aan de borst drinkt. Het veranderd met de dag. Uiteindelijk zullen ze alle voedingen goed moeten drinken om naar huis te kunnen maar dat duurt nog zeker 2 weken.

Hou jullie op de hoogte!
Zal 's proberen een foto erop te zetten! Hoe doe je dat!????   Krijg 't nu niet voor elkaar!

Doeiiiiiiiii

x mamma  Suus

Terug
Bovenaan