JAAAAAAA!!!!!

Wauw wat een super nieuws! Het is jullie zo gegund. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en over 9 maanden en heel mooi wondertje!

Liefs Maartje

GEFELICITEERD!!

Eindelijk eindeijk eindelijk een beloning op jullie lange wachten. Het is jullie zo zwaar gegunt!
Heel veel geluk en plezier in deze mooie, bijzondere tijd!
liefs xxx

ik ben je altijd blijven volgen. Wat goed. Nu word het wachten dan toch beloond! Van harte gefeliciteerd, geniet er van!

Kippenvel! Wat goed! Ga heerlijk genieten van je zwangerschap.
Wie had dat 3 weken terug verwacht, na het vervelende nieuws dat de ivf niet door zou gaan. Maar zo zie je maar 1 of zelfs 2 eitjes, is meer dan genoeg!

Ik houd je al lang in de gaten zoals velen hier. :) Whaaaahhhh wat gaaf!!! Meid van harte, tis je zooooooooooooooo gegund!!!!!!!!!!!!!!
Geniet van dit prille geluk!!

WOWWWWW Daisy wat een goed nieuws. Ik had het vanmorgen op een andere pc al gelezen, maar wilde daar niet inloggen. Mijn eigen PC heeft geen internetverbinding ineens ;-(

Maar t belangrijkste; het is gewoon gelukt. Meis wat zal je blij zijn. En wat fijn dat je door die onverwachte, teleurstellende IUI gewoon ZWANGER bent.
Wat moet deze donkere dag voor jou een gouden gloed hebben.

Geniet ervan, want je verdient het.
Liefs wenser

Wauw!! Wat fantastisch!! Van harte gefeliciteerd! Geniet van de byzondere tijd en ik hoop van harte dat alles goed blijft gaan! Hoop dat ik je snel mag volgen! Liefs Jessi

Jaaaa Daisy wat geweldig! Ben zo blj voor jullie! Kon de hele dag niet inloggen om te reageren maar heb vanochtend al vroeg steeds gekeken of je al wat geplaatst had! Wat mooi zeg!!
Kan me voorstellen dat het ook geweldig was om aan jullie ouders te vertellen! Geweldig!

En nu? Maandag het ziekenhuis bellen neem ik aan en dan krijg je waarschijnlijk een vroege echo? Heb je nog meer kans op een tweeling door je IUI?

Geniet van dit GEWELDIGE nieuws!!

Liefs Rianne

Terug
Bovenaan