Jaaaaaaaa!

Zwanger!! vanavond getest. Drie dagen geleden al, maar toen zei de digitale test; niet zwanger. Ik twijfelde en heb drie dagen gewacht en weer getest. En nu stond er zwanger!!
Na drie rondes al en dit wordt ons derde kindje...!! Die zijn 1,5 en 2,5 het zal wel pittig worden, maar we wilden ze graag dicht op elkaar.
En dat is nu waarschijnlijk gelukt!! Het kan nog mis gaan natuurlijk, maar ik ga er niet vanuit..

Positief blijven, net als de test!!
Ik ben 15 juli uitgerekend, denk ik. Ik ben niet helemaal regelmatig, dus moeten we de termijnecho nog afwachten.

Jullie ook van harte gefeliciteerd!!!

liefs Lorelei

Lorelei,

Van harte gefeliciteerd!!! Voel je je ook zwanger? Lekker genieten meis!

Leuk klein leeftijdsverschil, gingen wij ook voor, maar helaas... Toch zijn we nu hier ook blij mee, het is goed zo. Ons meneertje zal het nu ook beter snappen, maakt het ook wel bijzonder, denk ik!

Liefs grotebroer

Ja, ik heb voor de oudste een miskraam gehad, en toen duurde het heel lang voor ik zwanger werd. Ik besef maar al te goed dat je kindjes niet kunt bestellen. Daarom waren we ook 'op tijd' begonnen, met het idee dat het ook wel eens lang kon duren. Maar het ging dus vlot.
Het moest zo zijn, net als bij jullie, het gaat zoals het gaat en als het goed gaat mag je dolblij zijn!

Hoe oud is jullie eerste?

Ons mannetje wordt eind januari 3 jaar! Een hele boef alweer, dat gaat nu super snel. Praten gaat met reuze sprongen.

Je hebt het idd niet zelf in de hand, ik heb er veel verdriet om gehad. Nu zelfs extra hulp en nu zwanger!!! Niet verwacht, beide niet, gewoon het gevoel niet meer zwanger te raken. Groot wonder!

Van harte gefeliciteerd!

Voor ons wordt het hopelijk ook de derde!

Onze dochter is 5,5, onze zoon zou 26 oktober 1 jaar geworden zijn maar is helaas 1 week na de geboorte overleden.

Blijft voorlopig heel erg spannend voor iedereen, wachten dus tot we december/januari gehad hebben.

Jeetje Maaike, wat naar om te lezen zeg. Ik kan me voorstellen dat je deze zwangerschap niet als vanzelf sprekend ervaart en misschien gespannen blijft tot het eind.
Ik wens je sterkte. Maar hoop ook dat je er van kunt genieten.
Leuk dat je dochter 5,5 is, kan ze het echt helemaal meemaken en moedertje gaan spelen!

@grotebroer; wat bijzonder dat het toch nog is gelukt! Het blijft een groots geschenk.. en het klinkt dan misschien wel erg irritant als ik zeg 'we wilden ze dicht op elkaar' alsof ik dat denk te kunnen plannen.
Maar je weet dat ik heel blij ben dat ik weer zwanger mag zijn en ook van harte hoop dat het goed blijft gaan, net als bij jullie!

liefs

Hallo mama's to be,

Hier nog één die heeeeeel erg voorzichtig is met juichen.. Ik heb afgelopen week een test gedaan en die loog er niet om: Zwanger!!
Euhm slik...Euhm Super leuk... Euhm maar onze jongste is nog erg klein (9 mnd) .... Wel leuk..
Tegelijkertijd erg dubbel. In mijn zeer naaste omgeving bleek dat iemand (op de dag dat ik de test deed) een miskraam gehad te hebben.. Shit.. Moet ik nu wel blij zijn?? En hoe ga ik ze vertellen dat ik zwanger ben...
Nou eerst nog maar eens 2 weken afwachten, dan de VK bellen.. Ben niet helemaal overtuigd dat het allemaal goed gaat, terwijl ik dat bij de vorige zwangerschap dat juist wel had.. Of was ik er toen misschien niet zo heel erg mee bezig?? Ik durf bijna niet blij te zijn..

Sorry ik hou het een beetje cryptisch omdat ik een beetje bang ben dat iemand het verhaal herkent en weet wie ik ben.. Wil het namelijk nog een paar weken stil houden..

Greetz

Terug
Bovenaan