Jaaaaaaaa!

Fijn als je nickname veranderd, deze dan ook veranderd op het forum.. Ach ja MarleenvG is ook niet mijn echte naam maar heb de vorige keer ook gebruikt en ben een beetje bang dat iemand mijn echte naam nu weet... Oooooh ik zou zomaar blond kunnen zijn.. Hmmm spoelinkje kopen dan maar... hahahaha

MamaTwoBe,

Van harte gefeliciteerd!!! Spannend hoor!

Haha, ik moest wel lachen, sorry! Erg cryptisch, hihi!

Tuurlijk mag je blij zijn, maar ik snap je wel. Ik neem aan dat je voorlopig toch nog niks verteld, kun je ook ervaren hoe het met hun gaat.

Ik vond het moeilijk om te horen wanneer er weer iemand zwanger was, maar was voor hun heel blij!

Liefs grotebroer

Een zomer kindje....
Hallo aanstaande mammies
iedereen aller eerst van harte gefeliciteerd natuurlijk!
wij zijn nu 7 weekjes in blijde verwachting en genieten van elk moment.Wij hebben 26 okt de test gedaan en meteen een vet kruis ZWANGER! Het is voor mij de eerste zwangerschap en weet dus nog helemaal niet wat me allemaal te wachten staat. Woensdag 24 nov hebben wij de eerste afspraak staan bij de verloskundige en zijn super nieuwsgierig...

Hoi Timjill,
van harte gefeliciteerd!!
Maak anders even een nieuw onderwerp, dan lezen de andere meiden ook dat je zwanger bent, dit onderwerp is alweer achterhaald aangezien ik waarschijnlijk een miskraam heb...

Terug
Bovenaan