Jaaaaaaaaa!! Laatste trimester

Vandaag 28 weken zwanger en we gaan de laatste 3 maanden in!
Nog 12 weken en dan hebben we naar alle waarschijnlijkheid ons ukje in onze armen! Ik kan haast niet wachten!

@marinde, jemig nog maar 8 weken haha dat gaat helemaal snel. Spannend hoor

@tweedekeermama herkenbaar herkenbaar, hier ook nog de babykamer verder doen en de badkamer en de keuken en er moet nog laminaat gelegd worden in de gang en moet nog kleertjes kopen en...... en...... zucht

heey meid
ik nog twee weken en dan ook laatste trimester maar hoop gewoon dat alles goed blijft gaan en dat het goed blijft gaan met ons ukkie wij hebben ook nog aantal klusjes in huis te doen de gang nog schilderen en de over loop en dan nog sauzen kleertje kopen matrasje kopen lampje op hangen en rolgordijntje kopen en plaatsen hebben sinds vorige week woensdag 4 pups bij ons hondje dus daar ook werk meemaar hebben wel groot en deels de baby kamer af sterkte met alles tis toch weer heel wat zo n kleintje op komst maar wel mooi

groetjes tamjoh

Wat gaat het toch hard he :)
Babykamer is gelukkig af nu... heeft wat voeten in de aarde gehad, waarschijnlijk door ene zwangere in huis die constant zenuwinzinkingen heeft gehad omdat het niet naar wens was hihi! Maar het resultaat is mooi geworden! Nu alleen nog een lampje zoeken en een rolgordijntje ophangen en dan kan ik gaan inrichten :D werd tijd hihi

Hoi meiden,

Ik ben nu ruim 25 weken zwanger en we zijn nu bijna klaar met de verbouwing op zolder!! Nog heel even geduld en dan kunnen de jongens naar zolder en onze dochter naar haar nieuwe kamer met d'r nieuwe meubels en dan kan ik de babykamer gaan inrichten. Over 2 weken hopen we dan ook echt helemaal klaar te zijn met verbouwen. Dus ik moet nog even geduld hebben.

Ik moet nog 11 weken ongeveer!!!
Zoooo zin in!!! Ik kan echt niet wachten!!!!
Wil steeds ons kindje zien en ermee knuffelen, vooral nu ik haar zoveel voel steeds!
En het zo dichtbij kom, en ik haar op de 4D echo heb gezien!!!
Leuk Leuk Leuk!!!!
Bij ons hebben we de zolder ook verbouwd, hebben een nieuwbouwhuis en nog niks aan de zolder gedaan, hebben we groto dakkapel op laten zetten en een kamer laten maken, maar meer omdat we dit al wilden en denken het toch neit meer te doen als de kleine er is, en ben blij dat het klaar is, wat een stof!!
Alleen nog sierplintjes erlangs en klaar!
De baby kamer hadden we al direct gekocht! Maar die werd als opslagplaatst gebruikt voro de spullen van zolder, en ook stond er nog een bureau in die naar zolder moest, dus die is nog niet helemaal klaar. Kwestie van alle baby meibeltjes verplaatsen en mooie lamp ophangen etc.
Was maandag jarig, heb ik die lamp gekregen :D
En mijn schoonmoeder heeft een wieg van meer dan 80 jaar oud waar mijn vriend zijn familie in heeft gelegen over laten spuiten en opnieuw bekleed met stof wat ik heb uitgezocht, en ze heeft een lakentje gemaakt met een roze geblokte lint er langs met roosjes erop, die ik ook had uitgezocht! Kei lief!!! En ze heeft alles zelf betaald! inc. matrasje! Nou be ik verwend of ben ik verwend! :D

Terug
Bovenaan