Jaaaaaaaaa!! Laatste trimester

ik hoop mijn man ook van het weekend eindelijk eens gaat beginnen aan de muren.we moeten nog gaan beginnen aan het kamertje.duurt mij te lang allemaal.er komt steeds wat tussen.nu begint ie ook alweer dat hij van het weekend geen tijd heeft omdat de schilder de kamer deuren beneden komt verven en hij moet helpen daarmee.als het nog lang duurt dan mag hij het zelf inrichten.ik heb weinig zin dat ik straks alles nog op het einde moet doen.ppppppppppffffffffffffff mannen die denken dat alles pas af moet zijn als ik 40wkn ben.

heerlijk de laatste weekjes, kijk nu al uit naar de bevalling hihi.
maar ook hier al wat vooruitgang, kamertje is helemaal geschilderd, van het weekend babykamer ophalen en natuurlijk meteen op het kamertje zetten.
kunnen eindelijk de spullen die gewassen moeten worden gewassen worden en in de kasten.
en dan daarna de aankleding nog, kinderwagen nog halen en een wippertje en dan is het hier al zowat compleet.

over een week of 4 wil ik dan ook al de box beneden plaatsen dit om de katten te laten wennen dat ze daar dus niet in mogen!

kortom nog genoeg te doen maar toch schiet het nu al heel erg op en komt het steeds dichterbij

Terug
Bovenaan