jaaaaaaaaa positieve test vanmorgen........

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal.....

Ik weet het het is nog idioot vroeg om achter de compu te zitten maar kon echt niet meer slapen na die test... Het is zo onwijs na al die nega testen dat er zwanger op het test scherm verschijnt (digitale claer bleu) ik heb er drie gedaan ik weet het een beetje mag maar vond het zo onwerkelijk    
ben echt heeeeeeeeeellllllllllllllll blij!!!!! echt super..... het heeft heel wat stress en rotmomenten bezorgt.... wie had idt ooit kunnen dromen? Zeker na de eerste keer en een gyn die niet positief was over onze situatie (een gyn die recht voor de raap is en dat is oke je weet waar je aan toe bent) En nu dit..... zwanger van ons samen wauwwwwww.
Jullie weten het nu en mijn familie niet die mag wachten tot de kerst (zielig he?)
Zo blij dat we toch voor de tweede icsi zijn gegaan.....
Heb veel foto's gemaakt van de test want na een uur verdwijnt het woord uit het scherm en wilde het natuurlijk nog vaker kunnen bekijken. Ben nu wel erg nieuwschierig of het er 1 of 2 zijn (heb twee emmy's terug geplaatst gekregen)
   ? of      ?

hou jullie op de hoogte en hoop het virus rond te verspreiden over het forum...

liefs rozemarijn

Hoi Rozemarijn,
Wat geweldig voor jullie! Gefeliciteerd!!!!! Dit is alle moeite wel waard geweest denk ik, een positieve test! Echt supergaaf. Ga er lekker van genieten. groetjes Noortje

YESSS!!! Ik wist het!!! Ik had al een voorgevoel...!!
Ga je nu vandaag ook nog naar het ziekenhuis voor een test?? En gaan ze ook de hoogte van je HCG bepalen om te kijken of het goed groeit?
Ik vind het echt fantastisch voor je. Wat een fantastisch gevoel he!?
Geniet ervan en succes met wachten tot de 1e echo want dat duurt langgg maar het wachten waard als je het hartje straks ziet kloppen!

Ik ben echt heel blij voor je!

gr
Marielle

Oja, ik had nog op het ivf site forum gekeken mbt progestan en er waren daar meer meiden die maar 15 dagen progestan hebben gebruikt en zwanger zijn geworden en gebleven. Blijkbaar zijn de meningen in ziekenhuizen hierover verdeelt!

AAAAAAHHHHHH wat verschrikkelijk LEUK!!!! TOF TOF TOF
Ben enorm blij voor je (jeetje dat had je nog niet gemerkt haha)
Van Harte Gefeliciteerd samen. Lieverd geniet er lekker van!  Hoop dat je geen last krijgt van misselijke buien. Ik heb er  geen last van en geniet echt van elke minuut. Zelfs als ik half in de nacht wakker word en niet meer weet hoe ik moet gaan liggen.
Wat een enorm leuk kerstcadeau voor de opa's, oma's, broers en zusters en de rest van de familie. Heerlijk dit nieuws!

Hele prettige (alcoholvrije) dagen!

Veel liefs
Patricia
22 wkn

wauw gefeliciteerd.
Kan me voorstellen dat je errug blij bent!!!!!
Geweldis hoor.
en spannend of het twins zijn

heel veel geluk en plezier de komende tijd!!!

liefs Bri

Super! Echt fantastisch.
Het is je natuurlijk ook helemaal gegund na zo'n spannende tijd en al het gedoe in de medische molen. Nu zie je maar dat het allemaal niet voor niets is geweest.
En strooi het virus inderdaad maar rond. We hebben er allemaal dringend behoefte aan!

Gonnie

hieperdepiep hoera wat fantastisch eindelijk zwanger wat ben ik blij voor jullie. ik wou dat ik het ook kon schrijven maar ben vanmorgen helaas ongi. geworden maar dat geeft niet want tenslotte heb ik er een lopen van bijna 4 jaar dus die tweede komt vanzelf maar voor jullie ga genieten van je zwangerschap en hou ons op de hoogte hoe het gaat.

hele fijne kerstdagen.

groetjes linda

Terug
Bovenaan