jaaaaaaaaa positieve test vanmorgen........

Super!!! Wat gaaf!!!! Van harte gefeliciteerd
Geniet ervan
groetjes kim

Wat een topnieuws! Wat zal je blij zijn!!! In ieder geval van harte gefeliciteerd en geniet van deze spannende tijd!

Groeten, Saar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Op dit nieuws zat ik te wachten. Ik ben zooooooo blij voor je!!!

Wat een SUPER goed nieuws zeg!! Je bent gewoon zwanger!!!!
GENIET ERVAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dikke Dikke Dikke kus!
inge  

jjjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiiiipppppppppp iiiiiiiiiiieeeeeeeee!!!!!!!
Wat een onwijs goed nieuws zeg!!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Geniet ze!

Liefs Anne

hallo rozemarijn,

Super de super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd enneh....nu lekker van genieten hé? Een mooier kerstcadeau is toch niet meer voor te stellen?

Kun je echt nog even een paar daagjes wachten om het aan je ouders te vertellen?
Helemaal te gek!

Fijne kerstdagen! Liefs van Indy

Ps Ik ben al zeker 3 maanden niet meer actief aanwezig geweest op dit forum (heb ook niet echt veel soeps te melden) maar was zo blij voor je dat ik gewoon heel eventjes moest reageren.

YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meid wat geweldig voor jullie. Van harte gefeliciteerd. Mooier kan je het nieuwe jaar niet beginnen. Ik denk dat het maar beter is dat je niemand van je familie voor de kerst ziet want volgens mij glunder je zo dat iedereen het meteen aan je kan zien.

Ik wens je een fantastische zwangerschap toe en je laat het ons natuurlijk wel weten als je dubbel zo blij kan zijn he!

Groetjes Monique

lieve allemaal

bedankt voor alle lieve reacties wordt er verlegen van        .......
Het is zo raar elke keer als ik ergens loop bedenk ik me ineens dat ik echt zwanger ben en dan lijkt het of ik droom... Echt ongelovelijk....

Ik stuur het virus op en hoop dat 2006 voor iedereen een heel vruchtbaar jaar mag worden en voor de gene die nu in de wacht tijd zitten hoop ik dat ze het jaar ook zo mogen afsluiten....

liefs rozemarijn

Lieve Rozemarijn!

Wat een geweldig nieuws!

Van harte gefeliciteerd meid, ik ben heel erg blij voor je. Wat een geweldig kerstkado!
Na al die tijd en al die ellende eindelijk een positieve test.

Ik snap goed dat je het nog niet kan geloven!

Ik hoop eind deze week het zelfde te kunnen melden (NOD op mijn 30e verjaardag, vrijdag a.s)
Maar ik ben bang dat het gewoon weer een NEE is en dat het dus alsnog IVF gaat worden voor ons.

Maar.............ik blijf hoop houden!

Nogmaals heel hartelijk gefeliciteerd en geniet er maar lekker van!

Liefs,

Cynthia

Terug
Bovenaan