JAAAAAAAAAAAAA

quote: fleur_24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-12-2006 22:14:16'));

Hoi Fruit Girl!
WAUA echt fantastisch voor jullie! Ben erg blij voor je en ik hoop dat je een hele fijne en onbezorgde zwangerschap hebt!

Geniet Ervan! (had je toch gelijk he? dat je je anders voelde....)

Liefs Fleur

Hoi Fleur,

Bedankt voor je reactie en het is niet altijd goed om je gevoel te volgen, want mijn lichaam heeft mij vaak voor de gek gehouden maar nu was het gevoel erg anders als normaal.

Probeer het hoofd koel te houden dan kom alles goed heel veel klusplezier en hou me op de hoogte.

Liefs Fruit Girl

quote: kimski reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-12-2006 22:02:27'));

Hallo fruitgirl, super gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!Ga er maar lekker van genieten.Bij ons is het nog even afwachten, ben nu 2 dagen overtijd dus hoop er het goede van. Groetjes Kimski

Hoi Kimski,

Zal voor je duimen en dan volg je snel.

Heel veel succes

Liefs Fruit Girl

Gefeliciteerd!
Ben nu zelf 1 dag overtijd. Vanmorgen getest, maar negatief. Eind volgende nog maar eens testen. Alles in mijn lijf zegt zwangerschap. We wachten nog maar even rustig af.
Voor jou heel veel zwangerschapsplezier en geniet er lekker van. Een liefdevolle groet van Mariël

Terug
Bovenaan