Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk weer eens goed nieuws hier. Proficiat meid, geweldig.

Op naar die 7weken echo. Geniet er maar lekker van. Strooi die glitters maar goed rond voor al die lieve meiden hier.

En welkom op het zwangerforum.

Liefs
Nicole (19,2 weken zwanger na 1e ICSI)

Heeeee Mama Deez,

Meid van harte gefeliciteerd zeg. Wat fijn dat er weer eens goed nieuws is hier. Ik zou zeggen geniet er onwijs veel van, een hele fijne zwangerschap en natuurlijk straks een wolk van een babytje.

Veel liefs van Cindy

Lieve Deez,

Wat leuk!!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Eindelijk weer iemand die wel zwanger is, dat was al veel te lang geleden. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en probeer er met volle teugen van te genieten!

Liefs, Anke

Lieve Deez,

Gefeliciteerd .

Geniet van de leuke tijd die komen gaat want 1 ding is zelker het is eigenlijk zo voorbij.

Groetjes Chantal.
31 wk zwanger na ISCI.
Dus weet hoe spannend het kan zijn.

En voor alle andere mensen die bezig zijn die wens ik veel s6 en dat jullie ook maar snel zwanger mogen zijn het word jullie allemaal van harte gegunt.

JEEEEEEE! Eindelijk weer eens goed nieuws, dat er nog maar velen mogen volgen! Geniet er lekker van, het is zo onwerkelijk allemaal in het begin (voor mij nog steeds haha).
GENIET!

liefs, Saartje (18 weken zwanger van 6e IUI)

Jippie JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Wat geweldig nieuws Deeeezzzz je bent zwanger!!!!
Was gewoon ff aan het rondneuzen en zag het berichtje zomaar staan!!!
Nou meid het is je ven harte gegund en al ons duimen heeft   nu echt geholpen!!!
Geniet lekker van het zwanger zijn ook al blijft het spannend de eerste tijd, het gaat zo snel allemaal!!!
Je gaat een bijzondertijd samen met je mannetje doormaken echt mooi om samen te doen!!!
Wil je heel veel succes wensen met de zwangerschap  en een wolk van een baby natuurlijk!!
Probeer je wel te volgen, maar heb het heel druk met onze kleine meid!!!
Heel veel knuffels voor jullie!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan