JAAAAAAAAAAAAAA ik ben ZWANGER

Hee meiden, bedankt voor jullie lieve reacties,

Ik meld mij zo gelijk aan op het augustus forum.
Ik blijf ook hier rondzwerven hoor en op de chat.

Elkie meid van harte gefeliciteerd, we gaan gelijk op hé.
Ik had de verloskundige gebeld en die zei je bent nu 4 weken zwanger en gelijk krijg je er 2 weken cadeau bij...
Bofkont hé....

Héél véél liefs
Jeannette34

Gefeliciteerd zeg wat een geweldig nieuws.
Geniet er maar lekker van nu hoef je in ieder geval niet meer naar alle onderzoeken dus dat is mooi meegenomen.

Echt genieten hoor en succes met de verbouwing, en een fijne kerst en een goed nieuwjaar met zijn drietjes!!

Ilona

Bestaan er toch nog mooie wondertjes! Gefeliciteerd, wordt een hele speciale kerst en helemaal een mooi 2006! Geniet er van en veel plezier straks bij de verloskundige!

Bloempje

Hoi Jeannette,

Ik weet niet wat ik lees..................... JIJ OOK ZWANGER...................IK OOK.
Voor ons was het deze maand ook (eindelijk) raak.

Vanmorgen ook een clearblue test gedaan en de + stond er meteen.
Maandag 19 december was mijn NOD............. ik voelde wel krampjes en dacht dus ook dat ik ongi zou worden; had dus ook weer een rothumeur.............maar het kwam maar niet............... en vanmorgen was mijn temperatuur nog steeds 37,2.
Dus toch maar een test gedaan................ en YES BINGO! En ook ik "shaken" hoor.
Echt onwerkelijk............

Wat mooi dat we samen zwanger zijn en ook omstreeks dezelfde tijd uitgeteld zijn! Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat.............

VAN HARTE GEFELICITEERD en we "spreken ons op het augustus-forum!

WOW...........mooi man!

XXXXXXXXXXXXXX   SUUS

Terug
Bovenaan