JAAAAAAAAAAAAAAA - IK HEB VERLOF!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Eindelijk is het dan zover - IK HEB OOK VERLOF!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben zo blij dat het nu eindelijk zover is. Het was echt aanbuffelen hoor die laatste wkn.
Ik werk in de zorg en de zwaarte en de vermoeidheid braken me echt op.

Ik kan nu lekker gaan genieten van het kleine wondertje in mijn buik.
Ik heb nog maar een beschaafd buikje voor iemand die 34 wkn is dus ik zal wel lekker doorschieten nu ik eindelijk rust heb.
Volgende week vrijdag lekker nog even samen een weekje naar de veluwe. Daar heb ik ook zo'n zin in.

Voor vanavond bij de koffie heb ik net 2 appeltaartjes met slagroom  gehaald om het te vieren.

Dus voor nu: beentjes omhoog en heerlijk niets doen.

Volgend jaar halverwege / eind Januari moet ik pas weer aan het werk.

Mariëlle, jij heb ook je laatste werkdag vandaag hé?
Geniet er maar van.

Kruimel

Hoi Kruimel,

Net als jij is ook vandaag mijn laatste werkdag.....eindelijk verlof!!
Ik werk in een verpleeghuis........en ben het ook wel zat nu hoor,vanavond nog even,en dan genieten......heerlijk.
Van rusten zal wel niet zo heel veel komen,want ik heb hier nog een 2 1/2 jarige rondlopen,maar ja,da's altijd nog beter dan werken toch???

Geniet er lekker van....doe ik ook

Enneh fijne vakantie alvast!!

Liefs,Ingrid

Ook ik ben lekker aan m'n verlof begonnen, had van te voren echt niet kunnen bedenken dat ik daar zo naar uit zou kijken. Zalig!!!

Geen verplichtingen meer, maar gewoon lekker genieten en rommelen in huis.

Gisteravond heb ik een soort van afscheid gehad met m'n werk. Gezellig gegeten met de meiden, een mand vol cadeautjes gekregen, een heerlijke manier op te stoppen met werken.

Meiden geniet er lekker van!

Groetjes Jettepetje

Geniet jij ook maar lekker van je verlof Jettepetje!!

Liefs,Ingrid

Zo, dan kunnen jullie nu eindelijk lekker gaan genieten!

Mijn verlof zou officieel volgende week donderdag beginnen (6 weken van te voren) maar ik zit inmiddels al 2 maanden volledig in de ziektewet. Helaas heb ik nog nooit (dit is de derde) tot aan mijn verlof kunnen doorwerken dus dat lekkere gevoel dat jullie nu hebben herken ik niet.

Syl
33+1

Hee Kruimel!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, VERLOF!!!!!!!!

Wow, wat voelt dat heerlijk zeg.....
Ik weet zeker als Dave nu thuis was geweest, ik een grote bos bloemen gehad had!!!!

Nu hebben mijn moeder, mijn zoontje en ik leker frietjes gehaald om het te vieren...

Gaan we lekker samen met de beentjes omhoog...
Geniet ervan meid.....

Dikke kus, Mar

Oh volgende week maandag mag ik het ook vieren!! Ik moet morgen middag nog werken en dan maandag ochtend en de avond nog een ouder avond en dan kan ik dinsdag ook roepen... IK HEB VERLOF!! Maar nog ff geduld dus haha.
Denk dat mijn dochter het heel raar gaat vinden. Zij heeft creche op de zelfde plek waar ik werk. Dus als ik haar volgende week breng en ik naar huis ga.... ik denk dat ze het heel raar gaat vinden om mij daar niet te zien rond sjokken.

Geniet van je vrije tijd! Enne denk er goed om, in deze laatste weken niks doen ga je giga hard groeien, tonnetje rond wordt je. Zooo mooi maar ook zooo lastig.

Monique

Hee Monique!

Jij moet je nog even door die paar dagen heen slaan....!!! Dat is zwaar vermoeiend.
Maandag avond laat verwachten we een topic van jou met HOERA, IK HEB VERLOF!!!!

Succes met de laatste werk loodjes!!!

Liefs, Marielle

Terug
Bovenaan