JAAAAAAAAAAAAAAA - IK HEB VERLOF!!!!!!!!!!!

He dames,

Nou ik word helemaal enthousiast van jullie verhalen en krijg er even weer energie van. Dat moet ook nog even, want ik moet zo nog achter mijn laptop kruipen en een paar rapportages schrijven. Morgen de hele dag naar kantoor en dan volgende week nog de hele week......................Maar daarna kan ik me bij jullie aansluiten! Lijkt me heerlijk. Nu hoop ik nog wel een beetje op mooi weer, want het lijkt nu wel herfst hier door die wind die om het huis giert.

Geniet van jullie rust!
En Mariel, heerlijk hoor dat Dave weer thuis komt. Nu kunnen jullie tenminste weer samen genieten.

Liefs Janine  

HEERLIJK hé dat we nu verlof hebben.
Laten we met z'n allen maar lekker vaak op het forum zitten dan kunnen we gezellig kleppen.

En voor de dames die nog even moeten werken: nog even volhouden, succes met de allerlaatste loodjes en binnenkort gaan bij jullie ook de beentjes omhoog.

Hé Kruimel !!

Geniet er lekker van, hoor !! Ik denk dat je het zwaar genoeg hebt gehad werkende in de zorg tot week 34.

Ik zelf ben errug blij dat ik me niet meer druk hoef te maken met  "mijn lastige pubers"   ... zomervakantie is heerlijk....

groetjes,
Hope74

Terug
Bovenaan