Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

Hoi Cor!
Gefeliciteerd en geniet ervan.
Ik zie je op het november-forum, want ik ben ook zwanger! Mijn NOD was ook donderdag, dus waarschijnlijk hebben we dezelfde datum. Leuk!
Groetjes, Pooky

Hoi Cor en Pooky,

Allebei van harte gefeliciteerd!!

En Cor niet de hele Prenatal leeg kopen, he!

Liefs Nanda

ja het is echt onwijs balen he als je weer ongesteld word ik weet wat het is ik ben zelf begin november gestopt met de pil,maar ik moet je wel zeggen dat ik de pil bijna 12jr heb geslikt dus ik weet niet hoelang jij al gestopt ben maar het duurt ook wel ff totdat het uit je bloed is en ze zeggen dat het een jaar kan duren maar daar willen we allemaal niet vanuit gaan ik wens je het beste gr voetbalgek

sorry cor van harte gefeliciteerd ik hoop dat het nu wel goed gaat ik weet ook niet wat ik precies aan het doen was maar als dit bericht niet goed is hou het dan als niet verzonden ik ben nog steeds aan het ontdekken hoe het alllemaal werkt nogmaal sorry gr voetbalgek

Ha Cor!

Waanzinnig gefeliciteerd zeg! Super gaaf!
Fijn dat je je zo goed voelt.
Echt een rede voor ons allemaal op dit forum om je te volgen naar het nov. forum... hihi
Groetjes en geniet er maar flink van.
Groetjes J

Hi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik kan het nog steeds niet echt bevatten.
Ben vandaag wel even bij de Prenatal geweest en heb toch alvast een rompertje en een knuffeltje gekocht en voor mijn virend een boekje en een leuke slab!
Vanmiddag belde Moeders voor moeders al voor een afspraak dus nu is het toch 'echt'.  

Heel erg bedankt allemaal en succes!!!!!!!!!!!!!!

Veel liefs,
Cor

Ook namens mij van harte gefeliciteerd en ik wen sje een hele fijne en gelukkige zwangerschap toen. Hetzelfde natuurlijk ook voor Pooky.
Ik zal jullie niet vergezellen op het november forum maar hopelijk wel op het december forum.
Geniet ervan!

Terug
Bovenaan