JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Ok jullie zijn dus vrij snel gegaan voor een tweede, leuk dat het zo snel is gelukt zwanger te raken.  Onze dochter is ook van september, maar dan 2007, nu 18,5 maand.
Mijn nod is 17 april, nog negen dagen geduld. Dit is mijn eerste ronde dus het zou wel erg snel raak zijn als het nu lukt. Ben benieuwd.
Liefs,
Dora

Hey jansske,

van harte gefeliciteerd!! Je bent idd de derde vandaag, ik was de eerste, haha! lijkt wel of ik jou stukje geschreven heb! Ben nu dan dus ook zwanger van de tweede, en mijn vriend wist het ook nog niet terwijl hier op de site jan en alleman het al wist, haha! En ook ik had het cadeautje ingepakt en hij heeft het net gezien! Ik had hem vanmorgen als gemeen trucje voor deze verrassing gezegd dat ik ongesteld was geworden, haha! dus toen hij die test zag zei hij: dit is dus "niet". Ik zeg: ja...wat denk je zelf, dat ik een negatieve test in ga pakken als cadeautje, haha! We zijn helemaal blij. Nu alles nog even goed laten bezinken want het ging dit keer weer zo snel dat het even niet te bevatten is!
Jullie heel veel geluk. Op welke datum kom jij uit?? December kindjes!!! Gaf absoluut niet mijn voorkeur maar   nu vind ik het juist helemaal geweldig!!

groetjes Mellow

Een dikke proficiat! Geniet er van!
Groetjes
Bisous
Alysse

Hoi Janske,

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Een tweede kindje en zo snel al! Helemaal geweldig.

Wij  beginnen vanaf  volgende maand weer om zwanger te worden. Ik heb er ook echt weer zin in.

Geniet er van. Hopelijk komen er geen kwaaltjes of wat dan ook.

Groetjes Joyce

Hoi Janske

een hele grote proficiat, geniet ervan.

Gr Amber07

hemeltje lief.... het regent zwangeren!!
Super!!

Van harte!

Liefs Channiël

Hooi jansske,

Gefeliciteerd!!!! Ben je toch nog eerder dan ik

Liefs Jen

Terug
Bovenaan