JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

HE MEID DIT IS SUPER NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik word hier helemaal blij van.
heel veel succes morgen en sterkte de komende 2 weken.

veel liefs wilma

HELEMAAL GEWELDIG!!! GEFELICITEERD!
Veel succes morgen en ik ga voor je duimen dat het goed gaat!!!

XXX Yvet

HELEMAAL GEWELDIG!!! GEFELICITEERD!
Veel succes morgen en ik ga voor je duimen dat het goed gaat!!!

XXX Yvet

JOEPIE DE POEPIE, hardstikke goed joh.
Ben meteen gaan kijken toen ik thuis kwam van mijn werk, was zo nieuwsgierig naar jou.
Vind het echt super geweldig voor je, ik word er zelf ook helemaal blij van.
Het gaat erop lijken dat je idd de hoofdprijs gaat winnen.
Vanaf morgen zijn jullie met z'n drieen, en hopelijk blijven jullie dat ook voorlopig.
Doe rustig aan de komende 2 wachtwkn he.

Kruimel

Inge gefeliciteerd echt tof super gewoon ik hoop dat je over 14 dagen hier afscheid kan nemen en naar het forum zwanger zijn kan dan gaat er een hele nieuwe wereld voor jou en je man open en nu duimen dat het eitje zich op de goede manier gaat nestelen maar dit heb je al en dit nemen ze niet meer van jou af.

gr. linda

Inge gefeliciteerd echt tof super gewoon ik hoop dat je over 14 dagen hier afscheid kan nemen en naar het forum zwanger zijn kan dan gaat er een hele nieuwe wereld voor jou en je man open en nu duimen dat het eitje zich op de goede manier gaat nestelen maar dit heb je al en dit nemen ze niet meer van jou af.

gr. linda

gr. linda

Hoi Inge!!!!

Ik was even een tijdje niet op het forum geweest...maar wel aan jullie allemaal gedacht...
En nu lees ik dit!! Wat een GEWELDIG SUPER NIEUWS joh!
Een eitje maar toch met een heerlijk embryouutje erin!!!
SUPER!!! Ik hoop zo dat jij over 2 spannende weken ons forum gaat verlaten!!!
Ik ben helemaal ondersteboven zo fijn vind ik dit voor jullie!\
Zet hem op meis!!
Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan