JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Bedankt voor jullie lieve reakties en bedankt voor het meeleven tijdens de IVF periode. Dat doet echt heel erg goed.

Het was inderdaad de eerste poging. Dus alle overige dames.......er is echt hoop. Wij zijn al 3.5 jaar bezig geweest, kijkoperatie gehad, HCG foto 6 IUI, verschillende hormoonkuren, maar nog nooit zwanger geweest (tot nu dan).

Dus blijf hoop houden!!!!! Ik duim voor jullie.

Liefs Babs

Hi Babs,

Allereerst natuurlijk; ontzettend gefeliciteerd. Echt een geweldig mooi resultaat. En gezien de lange periode dat jullie hierop hebben moeten wachten, wow wat zul jij nu je geluk dan niet meer op kunnen zeg, hier kan geen enkel gevoel tegenop. Jij bent nu gewoon on top of the world!! Ik duim voor je dat het een heel voorspoedige zwangerschap mag zijn en dat jullie volgend jaar een prachtig wondertje in jullie armen hebben.

Kus
Scorpy

Lieve Babs,

Wat een vruchtbare maand, zeg!!!!
Fantastisch.
Onwijs gefeliciteerd.

Lfs, Kippie.

Hoi Babs!!

Lees ik nu net alles na....was helemaal in de veronderstelling alle zwangere dames te hebben gefeliciteerd zie ik bij die van jou niet eens wat staan van mij...
T'is toch wat...

Dan dus nu gewoon even driedubbel goed....
Van harte gefeliciteerd met het gelukkige nieuws!!!

Ook voor jou ben ik ontzettend blij!
Jullie hebben het dubbel en dwars verdient na ook zo een lange periode!
Wat moet het een opluchting voor je zijn dat je nu eindelijk  weet dat je dus zwanger kan worden!!
En het gaat vast helemaal goed komen de komende 9 maanden!!

Meid geniet evan met volle teugen!!
Heel veel geluk !!
Over 9 maanden hebben ook jullie een wolk van een babietje in jullie armen!!!

Nogmaals VAN HARTE!!!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan