A ANONYMOUS_USERNAME okt 22, 2010 #10 Hey, super fijn zeg dat je goed nieuws hebt gekregen. Helemaal top dat je eerder kon komen en nu lekker gerustgesteld bent. Genieten!!!!! knuf,
Hey, super fijn zeg dat je goed nieuws hebt gekregen. Helemaal top dat je eerder kon komen en nu lekker gerustgesteld bent. Genieten!!!!! knuf,
A ANONYMOUS_USERNAME okt 25, 2010 #11 wat een goed nieuws! dat je baby lekker veilig is ben heel blij voor je, geniet er lekker van! ps: hebben jullie na de echo ook zo'n verliefd gevoel?
wat een goed nieuws! dat je baby lekker veilig is ben heel blij voor je, geniet er lekker van! ps: hebben jullie na de echo ook zo'n verliefd gevoel?
A ANONYMOUS_USERNAME okt 25, 2010 #12 ja geweldig om te zien, alleen zo onwerkelijk dat je er niets van merkt wat er in je buik gebeurt. en eigenlijk ook wel een beetje bezorgt, kan ik van dit kindje evenveel houden als van mijn zoon??
ja geweldig om te zien, alleen zo onwerkelijk dat je er niets van merkt wat er in je buik gebeurt. en eigenlijk ook wel een beetje bezorgt, kan ik van dit kindje evenveel houden als van mijn zoon??