Jaaaahaaaaa????

Hallo meiden,
Ik moet het even aan iemand vertellen hoor. Kan het niet meer voor me houden. Ik ben ZWANGER. Oké morgen gaan we naar de gyn en dan horen we of het werkelijk waar is. Ik had op de test van Clearbleu (2x getest) in het eerste vakje een dikke verticale streep en een hele lichte horizontale streep en in dat tweede vakje een verticale streep. Mijn vriend is nog in het stadium eerst zien dan geloven. Wat ik me ook goed kan voorstellen, hij voelt niet wat ik voel hè. Ben om de haverklap misselijk, hele gevoelige/opgezette borsten, regelmatig een hele harde buik, kan em dan amper inhouden en ik zou heeeeel de dag kunnen slapen.

Ik kan het haast niet geloven.... Ik had voor de laatste keer Clomid en moest eigenlijk beginnen met hormonen spuiten. Super dit! Ik laat jullie weten hoe het bij de gyn was.

Ik hoop dat jullie gauw volgen!

Liefs
patricia

Heeeeee Patricia,

Ik lees net jou mailtje bij mijn berichtje, en denk echt net aan jou, en jij laat dit berichtje hier voor ons achter, dit is gewoon echt een wonder, ik ben ongelooflijk blij voor jou en voor je mannetje dat je zwanger bent. Je hebt echt de symptomen hoor, ik denk aan jou, en echt ik ben zooooo blij voor jullie. Geniet van dit goede nieuws, zo zie je maar weer dat het gelukt is met de clomid, en dat je niet met de hormonen hoeft te beginnen..

liefs Mickey

Hey Lieverds,

Ik zit hier in een roes! Vanmiddag moest ik naar de gyn en die man op mijn temperatuurbriefje kijken en daar had ik natuurlijk dit keer geen streep gezet wanneer ik het was geworden dus hij heeeeel serieus wanneer ben je het geworden en ik met een big big smile en ontzettende pretogen NEE ik ben het niet geworden. Ach gossss de goede man wist even niet wat te zeggen, haast net zo blij als wij. Ik vertelde van die rare uitslag van Clearbleu dus kreeg ik een echo. Dat is echt zo verschrikkelijk bijzonder. Het is denk ik het mooiste wat ik ooit in mijn leven gezien heb. Het is gewoon al een heeeeel ieniemienie mensje en het hartje ging zo snel te keer. Raar dat dat in je groeit zeg. Ik zou er wel uren naar kunnen kijken. Ik ben nu precies 8 wkn en 1 dag zwanger en ben uitgerekend op 24 april 2006. Haha echt raar om dat op te typen zeg. Wie had dat nou verwacht. Twee en half jaar hopen en tranen vergieten. Nu vergiet ik ze ook maar het verschil is dat het nu tranen van geluk zijn.

Bij deze wil ik dan ook voor iedereen hier het zwangerschapsvirus de lucht ingooien want ik wil dat  jullie net zo gelukkig worden als ik nu ben!

Ik wil jullie ook heel erg bedanken voor het afgelopen jaar. Zonder jullie was ik denk ik al lang en breed een keer ingestort. BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel liefs
Patricia

Lieve Patricia! GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws! Ik word hier erg vrolijk van en ik hoop dat wij binnekort allemaal zo'n berichtje kunnen plaatsen! een hele opluchting denk ik dat je het hartje hebt horen kloppen? Geniet ervan! Cindy

Terug
Bovenaan