Hoi Patricia
Wat een geluk voor jullie zeg, dat het hormoonspuiten jullie bespaard blijft.
Nu moet ik zeggen dat het als je er eenmaal inzit, zat meevalt maar het is toch niet niks en al die hormonen.......
Maar nu ben je zwanger, wat geweldig, zo zie je maar weer misschien als je dus even niet mee bezig bent dat het wel lukt.
Ik hoop dat ik ( en al deze andere meiden hier) je snel mag volgen, en dat het forum opgeheven kan worden.
Ja dit was een fijne dokter (ik reageer maar even hier, op wat je mij gestuurd hebt) wij hebben voor de inseminatie zelf geen vaste gyn. Het is net degene die tijd heeft. Heb er al vele gehad die bij mij naar binnen hebben gekeken en inmiddels intereseerd me het niet zo veel meer, oke ik ga ook liever niet met de benen wijd voor Jan en alleman. Maar goed ze hebben er allemaal voor geleerd en ze zijn er om mij te helpen denk ik altijd maar.
Deze was echt heel relaxed, er staat in mijn status dat ik in de stress schiet van zo'n speculum (door traumatische HSG ervaring) maar ik stond dit keer helemaal van mijzelf te kijken.
Ik dacht, kom op Cynt, relaxen, diep ademhalen en niet je kont omhoog duwen. Als je dat doet doet het juist zeer he!
En wonder boven wonder ging het helemaal goed dit keer.
Nu dus weer twee lange weken wachten, en ik doe het zeker rustig aan, ik heb de hele middag liggen doezelen en filmpje gekeken op de bank. Heb ook echt buikpijn als ik maar even loop of iets doe. Stofzuigen ging bijvoorbeeld al behoorlijk beroerd.
Dus laat ik mij even extra vertroetelen en morgen zien we wel weer...........
En zijn jullie een beetje aan t idee gewend????
Geweldig hoor...
Groetjes,
Cynthia