Jaaaahaaaaa????

Whoepie, de poepie, het is echt waar!!!!!! Je bent zwanger, wat een geweldig fantastisch wonderbaarlijke goed mooi nieuws. Wauw, wat zul jij blij zijn enne bedankt voor het rondstrooien van het virus, ik heb wat opgevangen en in een doossie gestopt. Hoop dat het gaat werken hahahaha, ff blijven strooien he?
Wat een goed nieuws, geniet er enorm van!! Jullie hebben het echt verdient. Laat die tranen lekker gaan!!!!!!!!!!!!!!!!

Een hele dikke felicitatie knuf Sjan

Hoi   hoi

Wat ongeloofelijk lijkt me dat die test en dan blijk je zwanger.wat moet dat een mooi gevoel zijn. Na twee clomid kuren begrijp ik. Zelf begin ik aan mijn tweede kuur, dus  dit geeft mij weer moet.  
Van harte gefeliciteerd voor jullie tweeen nou eigenlijk drieen.
En laten we hopen dat jullie in april een heel mooi maar vooral gezond kindje in jullie armen kunnen houden.
Ga hier van genieten
En nogmaals GEFELICITEERD

visje

Hallo meiden,

Bedankt voor al jullie lieve reacties en ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie snel na mij mogen volgen!

Visje ik was aan mijn laatste ronde clomid bezig. Ik heb een half jaar 200 mg clomid per dag geslikt, daarvoor heb ik bijna een jaar geklooit met allerlei dosissen. Ik heb zelfs een keer met deze dosis geen eisprong gehad maar volgens mijn gyn komt dat meer voor. Deze keer was ik er helemaal niet meer mee bezig. We zouden na de vakantie met hormonen spuiten beginnen en zouden twee maanden rust hebben.  Mijn gyn stelde voor om nog een poging te wagen en natuurlijk  wil je dat.  We hadden allebei net een hele hectische periode op het werk, dus het verplichte nummertje werd nu wel heeeeel erg verplicht. Ik had dus eigenlijk een beetje spijt dat ik met deze laatste kuur begonnen was, maar ja had ik het niet gedaan dan had ik daar weer spijt van gehad. Moeilijke situatie dus. Ik moest begin augustus naar mn gyn en tot mijn verbazing waren er 2 eitjes aan het groeien. Ik kon het niet geloven! Dubbel zoveel kans! Oké het was nog steeds een verplicht nummertje maar ik had in ieder geval geen spijt meer dat ik deze kuur gedaan had. Toch had ik nog steeds het idee dat omdat we het deze keer zo moeilijk vonden het weer niet gelukt was. Ik was dus al een paar dagen overtijd toen ik daar pas aan dacht. Yeah right zal je nu wel denken maar het is echt waar. Ik was me mentaal al aan het voorbereiden op het spuiten en mijn god wat ben ik blij dat dat niet hoeft!  Ik hoop in ieder geval voor jou dat het bij de 2e keer al raak is want dat hoor je heel erg vaak!

Ik  voor jullie allemaal!

Liefs
patricia

Hoi Patricia

Wat een geluk voor jullie zeg, dat het hormoonspuiten jullie bespaard blijft.
Nu moet ik zeggen dat het als je er eenmaal inzit, zat meevalt maar het is toch niet niks en al die hormonen.......

Maar nu ben je zwanger, wat geweldig, zo zie je maar weer misschien als je dus even niet mee bezig bent dat het wel lukt.

Ik hoop dat ik ( en al deze andere meiden hier) je snel mag volgen, en dat het forum opgeheven kan worden.

Ja dit was een fijne dokter (ik reageer maar even hier, op wat je mij gestuurd hebt) wij hebben voor de inseminatie zelf geen vaste gyn. Het is net degene die tijd heeft. Heb er al vele gehad die bij mij naar binnen hebben gekeken en inmiddels intereseerd me het niet zo veel meer, oke ik ga ook liever niet met de benen wijd voor Jan en alleman. Maar goed ze hebben er allemaal voor geleerd en ze zijn er om   mij te helpen denk ik altijd maar.
Deze was echt heel relaxed, er staat in mijn status dat ik in de stress schiet van zo'n speculum (door traumatische HSG ervaring) maar ik stond dit keer helemaal van mijzelf te kijken.
Ik dacht, kom op Cynt, relaxen, diep ademhalen en niet je kont omhoog duwen. Als je dat doet doet het juist zeer he!

En wonder boven wonder ging het helemaal goed dit keer.

Nu dus weer twee lange weken wachten, en ik doe het zeker rustig aan, ik heb de hele middag liggen doezelen en filmpje gekeken op de bank. Heb ook echt buikpijn als ik maar even loop of iets doe. Stofzuigen ging bijvoorbeeld al behoorlijk beroerd.
Dus laat ik mij even extra vertroetelen en morgen zien we wel weer...........

En zijn jullie een beetje aan t idee gewend????
Geweldig hoor...

Groetjes,

Cynthia

Terug
Bovenaan