jaaaahhhhhhhhhh

A

Anoniem

Guest
Nou, het is gelukt hoor !!!!! We zijn zwanger

Gisteren nog steeds geen  dus goed nieuws, ik wilde nog wel even wachten, maar mijn man wilde toch de test wel (laten ) doen. Dus ja hoor, met de etos test de wc op en idd 2 streepjes, nooit eerder gezien, dus ga  je toch zitten twijfelen, tweede test uit de verpakking gerukt, weer twee  streepjes, nog twijfel, dus maar zo'n digitale test gehaald waarbij in  woorden staat zwanger of niet zwanger. Nou,  het stond er echt:  ZWANGER ... en dat zonder hulp, na ruim drie jaar klooien, nu toch "gewoon"  ineens zwanger.

Ik realiseer me wel na alle verhalen hier, dat het allemaal ook nog maar goed moet gaan, maar dit is in ieder geval een bevestiging dat we wel zelf zwanger kunnen worden !!

Gisteren langs mijn ouders geweest met dat digitale ding. Na wat koetjes en kalfjes dat ding op tafel gegooid... mijn ouders waren helemaal door het dolle heen, wilden het niet geloven, helemaal blij. We hebben ze dus wel gemeld dat we de eerste drie maanden geen cadeaus willen zien, we weten hoe ze waren bij mijn neefjes, en we willen geen ongeluk over ons afroepen. Vervolgens naar een vriendin en man, waar we al een tijd een afspraak hadden staan, om de hele avond braaf ons mond te houden... hihi... Maar jullie mogen het allemaal weten !!

Jippie !!!!

hé hope,

jeetje, wat een geweldig nieuws zeg.
en toch nog zonder de malle molen.....
van harte!!
ik wens jullie een fijne zwangerschap toe.
en voor nu;
GENIETEN!!

groetjes, jana

Hoi,

toen ik mijn berichtje wilde typen zag ik die van jou al staan. Ja de wereld is keihard!! In ieder geval gefeliciteerd, en dat meen ik echt hoor!!

Op het papier van het ziekenhuis staat dat ik pas morgen mag testen, maar ik heb het vandaag gedaan. Dus ik doe morgen wat er op papier staat. Als dit weer negatief is dan bel ik het ziekenhuis en volgens het papier moet je twee dagen daarna weer testen. Dus er is nog en heel klein beetje hoop, maar ik denk het niet meer!!

Geniet jij er in ieder geval van!! Het is je gegund!

lfs Roelien

Joepie de poepie weer eentje minder op het forum, wat geweldig meid zo schrijf je nog een intro op het forum en nu ga je al weer weg (het is je van harte gegunt natuurlijk) en dat na drie jaar van zelf worstelen, zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik wens je veel plezier met je zwangerschap en misschien kom ik je zo achterna mag dinsdag testen.

liefs van mariska

Geweldig, het duimen heeft dus geholpen :) Nou je geeft ons ook weer een beetje hoop! Geniet ervan meid!

Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Weer een zwangere!! Gefeliciteerd hoor! Heeft het toch zin gehad dat je je naam hebt gewijzigd!! Van hopeless naar hope en ja hoor: ZWANGER! Ik denk dat ik mijn naam dan maar van Tammygirl in Tammywoman moet veranderen.. .mss help dat??!!  

Iig wens ik je een hele fijne zwangerschap en ga er maar es lekker van genieten! Je hebt het verdiend!!

Liefs,

Tammy

Hoi Hope,

heerlijk zeg, dat je spontaan zwanger bent. Gelukkig niet de MMM in.

Nu lekker gaan genieten! Gefeliciteerd!

Groetjes Belle

ooooooooooHHHHHH Meid van harte gefeliciteerd, heerlijk voor je zeg. Best veel negatieve reacties deze maand en dan jij toch zwanger. Dat geeft ons weer moed hoor. Meid geniet ervan en je hebt gelijk het blijft nog even spannend maar laat dat het genieten niet in de weg staan hoor. Het is zo'n geweldige tijd.
We horen vast nog wel weer van je hoe het gaat.

groetjes Cinard

Terug
Bovenaan