jaaaahhhhhhhhhh

Wat ontzettend lief, al jullie berichtjes !! Ik word er helemaal happy van ! Heb net de gyn gebeld, en zoals me al verteld werd wordt een positieve test (4 x ...) niet door hun nog een keer herhaald, dus meteen een afspraak gemaakt voor de eerste echo op 12 maart. Ben wel elke keer als ik naar de wc ga erg zenuwachtig, maar ja... dat is vast niets nieuws ! Ik ga deze week in ieder geval lekker rustig aan (weekje vrij - voorjaarsvakantie) zodat het wurmpie lekker zijn/haar plekkie "thuis" kan maken.

Ik hoop dat al mijn 'hope' ook op jullie overkomt, want ik duim me nog steeds helemaal rot voor jullie allemaal. Ik heb al stiekum even gekeken op het oktober 2007 forum waar ik Kruimel tegen kwam, die natuurlijk ook een hele tijd hier heeft geschreven. Ik hoop dat ik snel anderen van jullie daar of bij november 2007 tegen ga komen !!

dikke knuffel

WWWWWWWWaaaaauuuuuuuuwwwwwwwww...........gaaf zeg!!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Geniet er lekker van!

Liefs Anne

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben zo blij voor jullie dat het toch nog zonder de MMM gelukt is.

Ik heb je ook al als 1ste mogen verwelkomen op het Oktober forum.
Ik vind het echt SUPER gezellig dat je daar ook bij komt, gezellig. Ik voel me daar nog steeds een beetje een vreemde eend in de bijt. Ik heb zo lang hier gezeten en ik ken hier ook een hele hoop meiden.

Kruimel

Hi Hope,

WOW!!!!! Gelukkig toch ook positief nieuws deze maand.
Van harte gefeliciteerd he. Ik kan me het opnieuw testen zo goed voorstellen, je weet gewoon niet wat je ziet als je een pos. test in je handen hebt. Nou meid, heerlijk. Geniet er lekker van, niet te veel zorgen maken (jaja makkelijk gezegd) maar echt proberen hoor!!!

Een hele fijne zwangerschap gewenst!!

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan