Jaaah! zindelijk (ook 's nachts)

Hier een dame die echt weigert het ook maar te proberen. Ze gaat dus echt NIET op het potje en ook ECHT niet op de wc..
Nou ja, dan nog maar even wachten !
Maar wel heerlijk hoor al die kleine ukkies al zonder luiers ! Knap !!
Liefs, Sophie

Ik zet Laura af en toe met haar blote billen op het potje, maar ze doet dan nog niks... Laatst liep ze de hele dag rond in haar zwembroekje en plaste ze dus ook een paar keer. Dat vond ze erg vies en ze zei dan Laula knoeit! Ze meldt het altijd wel als ze gaat poepen, dit komt omdat ze er een tijd veel moeite mee had. Ik denk dat ze er nog niet aan toe is...

hey reisa

daqnk je wel voor je reactie.
ja, t maakt je idd wel onzeker. want bij de winkel, of onderweg kan ze toch niet plassen. en als ik naar mn moeder ga, is dat nog verder weg ( van zuid naar hoogvliet) en in de metro enz kan ze ook niet plassen. maar idd, altijd schone kleding mee en gaan met die banaan.

liefs, do

Wat knap zeg! Echt heel snel, daar kun je trots op zijn!

Norah is 2 jaar en 4 maanden en wil echt niet op het potje. Ja, met haar kleren aan... Als ik naar de wc ga, moet haar potje ook mee en dan gaat ze erop zitten. En dan wil ze ook wc papier, haha. Wel gezellig, zo saampjes ;-). Op de wc wil ze al helemaal niet. Boekjes over potjes vindt ze wel bere interessant.

Ach ja, we blijven het af en toe proberen en wachten het maar rustig af.

Groetjes,
Jamie

do..ff op je vraagje terug te komen;van wat doen jullie dan als je bv boodschappen opzo gaat doen...dan blijft nicky ook gewoon droog..ze zegt ook zelf dat ze moet plassen..als het moet ;doet ze het ook op een toilet zonder verkleiner,maar moet er gewoon vast houden.laatst waren we onderwegmet de auto,toen gaf ze het ook aan,en toen heeft ze het opgehouden,tot we thuis waren en toen ging ze naar de toilet...succes.liefs,karin

Goed hoor!
Myrthe intereseert het gewoonweg niet. Ze voelt wel als ze plast of poept en zeg dan wel, moet op het potje, maar ja dan is het al te laat.
En op potje zitten vind ze machtig, maar ze doet er niks op.
Komt vanzelf, we hebben geen haast.

Maar heel knap dat ze het kan!

Liefs

Silke is ook al behoorlijk zindelijk aan het worden. Overdag plast ze op de wc en heeft ze geen luier meer om, behalve met boodschappen doen, dan doe ik zo'n luierbroekje aan voor de zekerheid.
Ook het peopen geeft ze al steeds beter aan en heeft ze al een paar keer op de wc gedaan!!!!
Moet eerlijk zeggen dat de oma' s haar zindelijk hebben gemaakt in de week dat wij naar Turkije waren:)
Groetjes,

Terug
Bovenaan