Jahaaaaaa

Ik ben zwanger!!!!!
Morgen 6 weken, di voor het eerst naar de gyn.
Ik had met goede vrijdag al een test gedaan, zoals jullie weten omdat ik anders niet mee mocht met Myrthe naar de operatiekamer.
Het was een vage test met een heel licht roze streep. We vonden het allebei vaag. Ik weet wel een streep is een streep, maar wij geloofden het niet.
Dus na de operatie gelijk naar kruidvat een nieuwe gehaald ( en andere) en ja hoor. Dikke plus!!

We waren allbei erg blij mee maar ook heel verrast. We wilden het eerst de oma's vertellen. Dit hebben we gister en vandaag gedaan.
Maar ja we gingen ook zondag naar Isabelle's verjaardag.
Rob dronk snel 2 biertjes zodat ik nog "verontwaardig" kon reageren dat ik nu naar huis moest rijden. En ook bij alle vragen gaf ik Rob de schuld, dat hij wilde wachten met testen haha.
Dus Monica, Trudi, Linda en Karin sorry sorry haha.

We zijn er heel blij mee, maar vinden het allebei nog erg onwerkelijk. Deden we destijds na een aantal dagen een test, waardoor de spanning steeds hoger werd, nu deden we een test omdat ik mee de operatiekamer op wilde haha.
Tot de 12 weken houden we het verder stil.
Meiden heel lief dat jullie mee leefden!

Liefs een blije Irene

heeeeeeee meis

wat goed!!!!!!!!!
GEFELICITEERT!!!!!!!!!!!!1
ook hier kriebeld t heel erg om weer verder te gaan maar 3 kindjes in de luiers en onder de 4 is me te veel en te duur dus we wachten nog ff met veel m,oeite

liefs maurilla

lieve lieve ireen,hartelijk gefeliciteerd met dit waanzinnige nieuws ..nu krijgt kleine myrthe ook een broertje of zusje...wij wensen jullie (rob en myrthe,natuurlijk ook)een fijne tijd toe..dikke kus..karin,marchel ,nicky en kay

Terug
Bovenaan