Jahaaaaaa

He Irene,

Wat een leuk nieuws !!! Geweldig voor jullie !
En wat fijn voor Myrthe, een echte babyborn :)
Spannend morgen, ik zal voor je duimen hoor !
Ik vroeg me al af, wat duurt het lang voor jullie een test doen !! Ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat je echt zo goed naar je man / vriend zou luisteren :)
Maar je wist het dus al... heerlijk.
Ik wens je echt een hele goede zwangerschap en natuurlijk een gezond kindje !!
Dikke kus, Sophie

He Irene,

Wat een leuk nieuws !!! Geweldig voor jullie !
En wat fijn voor Myrthe, een echte babyborn :)
Spannend morgen, ik zal voor je duimen hoor !
Ik vroeg me al af, wat duurt het lang voor jullie een test doen !! Ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat je echt zo goed naar je man / vriend zou luisteren :)
Maar je wist het dus al... heerlijk.
Ik wens je echt een hele goede zwangerschap en natuurlijk een gezond kindje !!
Dikke kus, Sophie

hey irene,

eindelijk!!!!!!!!!!! gefeliciteerd zeg!!! echt goed nieuws!!! super.. lekker van genieten, doen we hier ook, zelfs kelwin hihi. zegt ie: mama baby in buik?? :p
ben je ook misselijk?? of nog niet? kan nog komen natuurlijk. maar ik hoop het niet voor je!

liefs, Christien

hoi hoi,

Dank jullie voor de lieve felicitaties. Ik heb nog niet echt klachten. Ben vaak 's avonds hangerig, wil alleen lekker met deken op de bank. Zelfs de computer interesseert me dan niet haha.
Ik ben ook heeeeeeeel erg moe. Heb mijn eerste bloedtest al achter de rug en kreeg vandaag te horen meer medicijnen te moeten slikken. Verklaard ook voor deel de vermoeidheid.
Morgen de gyn, dat vind ik heel spannend. Ik hoop zo dat alles goed gaat.
Kreeg gister te horen dat mn vriendin (die vorige maand nog miskraam kreeg) nu ook weer zwanger is. We schelen maar 8 dagen hahahaha.
Dus ik duim heel erg voor ons.
Myrthe beseft het nog niet zo. Toen ik gister vroeg wat ik in mijn buik had, riep Myrthe: Puzzel!
Nou ja, het is nog flink puzzelen inderdaad haha.

Liefs Irene

Terug
Bovenaan