jahoeeeeeeeeeee zwanger

Gefeliciteerd!!! Geniet van je kleine wondertje!!! Joehoehoe... wat een geweldig nieuws!

Liefs,
Miepzzz

dank jullie wel meiden hoop voor jullie dat het ook raak is, heb gelzen dat september een vruchtbare maand is nou voor ons wel,

hoe ik me nu voel is heel vreemd, nu ga ik van alles voelen, had al ongi krampen maar die worden nu heviger af en toe, en af en toe een traantje,

sta nog zelf te shaken,

me vriend is alleen bang voor een miskraam voor mij geestelijk, omdat vrienden van ons ook al 2 miskramen hebben gehad,

maja ik probeer positief te blijven en hem ook naar de posi kant te krijgen, hij is wel super blij

alleen hij gaf 1 op merking waar ze ma bij is, en dat is,

nu kan ik niet meer oefenen en klussen er voor,

ik zie dat tegen me ouders waar hij bij was, zegt me pa ja wel hoor nu heb je een bouw pakket, nu moet je het gaan af bouwen en dicht kitten

hahahhaha

greetz suzette

Gefeliciteerd !!!!!! Ga er lekker van genieten
Fijne zwangerschap .......

liefs happy

ha suzette

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
hoop inderdaad dat het een vruchtbare maand is
wij zijn nu in rinde 15 en moet (liever niet)
3 okt ongi worden heel veel succes met en tijdens je zwangerschap

veel liefs marianne

dank je wel allemaal,

we gaan er zeker van genieten, alleen me vriend kan het niet voor zich houden voor zijn vrienden ik zeg we zitten nog in een gevaren zone dus en ik weet zelf niet heolang ik ben,

ik kan 8 oktober bij de verloskundige komen dus, we zien wel en dan weet ik welk forum ik dan kan gaan, forum mei of juni denk zelf juni maar das de vraag,

greetz suzette

Terug
Bovenaan