jaja daar is er weer 1 Omgeving alkmaar - den helder???

hallo,
ik woon in friesland maar ben wel vaak te vinden in jullie omgeving, in zuidscharwoude.
raraaaaaaa hoe kan dat? hahahaahah
vrienden van ons wonen daar en vandaar dat we er vaak zijn en vaak gaan we dan winkelen in heerhugowaard.
groetjes henny

Ik woon in Amsterdam is toch ook redelijk in de buurt?
Tenminste als jullie afspreken wil ik er ook graag bij zijn.

groeten
Rachel

Ik kom uit Purmerend, dus ook wel redelijk in de buurt ! Het enige nadeel is is dat Bram maximaal anderhalf a 2 uur wakker is en dan echt weer moet slapen

quote: SaskiaMvBram reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 14:56:03'));

Ik kom uit Purmerend, dus ook wel redelijk in de buurt ! Het enige nadeel is is dat Bram maximaal anderhalf a 2 uur wakker is en dan echt weer moet slapen

Jee hoe doe je dat dan normaal als je weggaat??? Joey slaapt ook in de wagen gewoon. Dus ik blijf eigelijk noiet echt thuis als ik echt weg moet hihi ( ik ga er geen 'niet verkeert opvatten bijzetten hoor hihi) Lijkt me wel een beetje lastig maar aan de andere kant wel lekkker dat hij zo veel slaapt

Ik vat iets niet zo snel verkeerd op hoor  ik ga er in eerste instantie altijd vanuit dat mensen het goed bedoelen !!

Maareh ... helaas slaapt Bram voor geen meter in de wagen ... snik ... maar ik ga  wel weg hoor, maar dan zodra hij wakker wordt en dan heb ik alles al klaar staan zeg maar en dan heb ik toch ff twee uurtjes !! Ik vind het zelf niet zo ´n groot probleem, hoor, ik vind het belangrijker dat hij goed en lekker slaapt. Als ik in het weekend ergens op visite ga, dan neem ik wel altijd zijn campingbedje mee, want als het gezellig is, dan wil ik natuurlijk wel kunnen blijven zitten hahaha En meestal gaat dit errug goed !

Nou neem het campingbedje dan ook   mee blijven we lekker plakken op het teras hahaha

dan gaat ie never nooit slapen natuurlijk hahaha hij slaapt alleen in zijn campingbedje als het minimaal een beetje schemer-donker is. Hmmm ik denk niet dat dat overdag op het terras ergens te vinden is hahaha. maar ik ga het gewoon proberen hoor ... ik zie wel hoe het gaat !!

Terug
Bovenaan