Jaja daar zijn we weer!!!!

Hallo dames.

Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar ik kan weer op het forum. Via mijn laptop kon ik geen berichten plaatsen en nu via de iPad wel weer. Vandaar ook het test bericht.


Hoe is het allemaal met jullie. Tis maar een klein clubje niet.

Ik voel me wel goed. Alleen moe maar verder geen klachten.
Wij hebben dinsdag een echo termijnbepaling en combinatie test. Dus ben benieuwd

Gr. Anneloes
 
Vervelend. Ik heb ook veel gedoe gehad met het forum. Nu werkt het wel, maar ik moet wel iedere keer opnieuw inloggen, ook al vink ik 'ingelogd blijven' aan. Maargoed, dat is te overzien.
Ja het is een klein clubje. In 2010 schreef ik met wel 30 meiden oid.
Ik voel met goed, alleen mijn bekken is minder. Maar goed, daar zal ik aan moeten wennen. Doordat ik nu maar 5 uur per dag werk (nou ja, ik werk regelmatig thuis nog wat extra), zijn mijn werkweken goed behapbaar en ben ik niet zo moe. Ik wil wel weer opbouwen naar meer uur, maar nu red ik het niet om en te reizen en zo lang te zitten.
Doen jullie allemaal combinatietest? Wij wel. Ik ben pas volgende week vrijdag.
groetjes,Wenser
 
Hallo,
hier inderdaad ook niet helemaal soepel met de site.
verder alles ook zijn gangetje hier. Weinig kwaaltjes gelukkig alleen nog wel erg moe. Hoop dat dat snel minder wordt want wat extra energie weer kan helemaal geen kwaad.De kleine uk maakt het prima gelukkig! Dat vind ik toch wel het belangijkste.

Wij doen geen combinatietest.
Fijn weekend allemaal!
 
Hier ook een goede combinatietest uitslag. Hoewel het slechts een kansberekening is, is het fijn om te weten. Veel extra dingetjes zijn ook nagekeken en alles zag er goed uit. Kindje was heel bewegelijk en had de hik, dus we hebben lang mogen kijken, omdat ze steeds opnieuw moest beginnen met zoeken/meten etc.
 
Terug
Bovenaan