jaja, de zomer wandeling komt steeds dichter bij :D:D

hey meiden,

volgende week is het al zo ver, de zomer wandeling.
heb er echt veel zin in, eindelijk eens jullie in het "echie" te zien hihihi

het is toch de bedoeling dat we zelf eten+drinken meenemen voor je kind?
en gaan wij ergens eten? of nemen we ook zelf eten mee?

volgens mij waren dat mn vragen weer :p

liefs, do

hoihoi,
ja dat schiet zeker al op, heb er echt zin in. het is voor mij alweer de derde wandeling en alweer nieuwe meiden die mee gaan.
we zijn als het goed is met 8 en nog 3 daarnaast die het nog niet zeker weten, dat is nog een verrassing tot op de dag hahaha.

ik heb nu op de lijst staan:
happydays(ikke dus hihi) en mijn zusje, dotjuh, mama van lars, suzan k, vani76, patricialut en renneke en op de reserve bank: miss mama, lis74, en mama-manu.

vorige keer heeft 1 iemand de lunch verzorgt maar ik denk dat het net zo makkelijk is als iedereen zelf iets meeneemt, je weet zelf het beste wat jij en je kindje(s) lusten.
misschien is het leuk om een paar picknickkleden mee te nemen zodat we tussendoor ergens gezellig kunnen zitten met de kids voor de lunch. en wat losse speelgoedjes om mee te spelen.

@angelique zou jij alvast willen kijken welke wandeling geschikt is en waar we dan eventueel tussendoor kunnen gaan zitten.

groetjes linda

hoi hoi dames

nou ik kom me toch definitief afmelden voor de wandeling:(:( tword voor mij toch pas weer mee gaan na de bevalling....
vind het heel klote maar ben nu morgen 34weken en de kleine zit al op 36 weken en tword me toch ff allemaal te zwaar om met de trein en alles daar heen te komen

vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jammer maar moet doen waar ik me goed bij voel he

liefs

jullie alvast een hele fijne dag

hoihoi patricia,

heel begrijpelijk maar wel jammer hoor.

er zijn trouwens nog een paar meiden waar ik helemaal niets mee van heb gehoord:
eefje781, Miekie030108 en emmy79(op de prikker heb je wel gezegd dat je kon?)

Hallo meiden

Ik ben bang dat het niet gaat lukken zeker hoe het er nou uitziet. Afgelopen nacht was weer een ramp ik heb helemaal niet geslapen het was drama de billetjes zijn echt helemaal kapot dus zetpil en vette creme erop maar het ziet er niet uit ik ga straks even naar de huisarts.Ben bang dat ze er ook nog een buikgriep erbovenop heeft flink aan de diarree.
Jullie horen er nog van.

Groetjes een gebroken mamma (Milton kijkt en zegt nee hoor mamma je bent niet gebroken je bent nog heel) Lisette

Hallo Dames,

Ook ik moet me helaas afmelden voor de zomerwandeling had er zo'n zin in, maar ik en Djamila zijn beide ziek ik heb al 3dgn last van mijn keel en hoofdpijn en Djamila is verkouden en sinds vandaag was ze erg hangerig niet willen eten en koorts dus ik dacht ik kan me beter nu afmelden dan zondag.

Groetjes,
Vanesca

Hoi hoi,

zo daar ben ik weer eens na een tijd afwezigheid. Zo onwijs druk geweest met werk. En dan daarnaast natuurlijk wil je graag tijd maken voor je kind, is er het huishouden etc etc. Altijd voor de zomervakantie is het hier topdrukte.  En helaas gaat werk voor mij dit keer weer (grrr) roet in het eten gooien. Ik zou eerst alleen op zaterdag moeten werken, maar van de week kreeg ik mee dat ik nu ook gedeeltelijk op zondag moet werken.  

Groetjes, Bianca

Terug
Bovenaan