jaja, de zomer wandeling komt steeds dichter bij :D:D

hey meiden,

nou, ook ik ga dus afzeggen.
we gaan ons dit weekend orrienteren, op de spullen voor het huisje.
(behang alvast uitzoeken,verf uitzoeken, vloerbedekking en laminaat uitzoeken,bankstel enz enz)
en al vast het 1 en ander inpakken.
de hele zolder staat vol met spullen, dus gelijk ontzettend veel op marktplaats gooien whahaha

sorry.

liefs, do

Hallo allemaal.

Ik ben heel de week al druk bezig geweest om te bellen voor de wandeling maar,
Ik krijg of niemand te pakken of ze moeten het iemand anders vragen en die is er dan net even niet.

Maar we kunnen ter plekken vragen of het te doen is en zo niet kan je er toch wel heerlijk wandelen.

Wie gaat er nu allemaal nog wel mee.

Voor de dames die niet meegaan wel jammer maar volgende keer beter.

Gr Lique

Hoi meiden,

Willen de geen die nog wel mee gaan hier even het lijstej aanvullen.

Ik ben erbij:

Angelique met Lars.

En wat gaan we doen, gaan we wel ookal zijn we met z'n 3e of verplaatsen we de datum zodat we deze lokatie voor een andere datum kunnen bewaren.

Voor mij maakt het niet uit ik ben er met 10 min maar, kan me voorstellen dat als er moeders zijn die er een uur voor in de auto moeten zitten om dan vervolgens met 3 moeders te gaan wandelen het  niet zo'n goed idee vinden.

Ik hoor het wel van jullie.

Gr Lique

Hoi dames,
ik ben voor een nieuwe datum,....
Ik zit idd dik een uur in de auto en vind het dan leuker om met een wat grotere groep te gaan wandelen.
Misschien is eind augustus wat? Dat is vast iedereen wel terug van vakantie!
Groetjes suzan

Hoi Meiden,

Ik heb vandaag kontakt gehad met Suzan die vindt het ook een beter idee om de datum te verzetten.(ik deel deze mening ook)

De geen die nog zouden komen waren Suzan, Irene, en ik.

Nu neem ik aan dat irene niet alleen wil wandelen dus weet eigenlijk zeker dat het morgen niet doorgaat.

Vraagje aan Linda zou jij de datumprikker weer willen instellen zodat we misschien eind augustus weer de wandeling kunnen doen (dan zijn de meeste mensen denk ik wel terug van vakantie)

En dan kunnen we natuurlijk ook gelijk met z'n alle de kleine jayden gaan bewonderen

Gr Lique

Terug
Bovenaan