Jaja, ga weer teveel denken

A

Anoniem

Guest
Nou ben ik weer 1,5 week overtijd en dan ga ik weer teveel lopen denken.
Als je om de dag klust dan moet het na 11 maanden toch onderhand wel een keer raak zijn. Ben erg onregelmatig ongi en ben in ronde 6 na  bijna 11 maanden.
Ik houd me de laatste  keren voor pas na 2 weken te testen omdat het de ene keer weer langer duurt en de andere keer korter. Mijn lichaam herken ik vaak niet.
Als ik net ongi ben geweest ben ik positief ingesteld en kan ik goed afwachten, maar als je maar zit te wachten of je zwanger bent of niet na een paar weken vind ik dat steeds moeilijker worden. Ik vind het ook steeds moeilijker mijn mond te houden. Eerst had ik zoiets niemand mag het weten dat we zwanger willen worden, maar nou denk ik wel eens waarom maak ik het mezelf zo moeilijk. Ik heb het aan 2 collega's vertelt en 2 vriendinnen en ook beide ouders weten ervan. Maar omdat ik zoveel pukkels heb gekregen wordt ik er vaak mee geconfronteerd.
Nou gaan we lekker een lang weekend weg met mijn ouders en als ik na dat weekend niet ongi ben geworden ga ik testen. Ik hoop het toch zo he, geef mij ook zo'n virusje dat al velen hier hebben gehad  Dat vind ik echt niet erg hoor.
Zo dat ben ik weer ff kwijt, blij toe, haha

Ja dat wachetn is killing dat vind ik ook , het is vervelend dat je niet regelmatig bent dat maakt het extra lastig .
Ik kan de klok er na 26 dagen op gelijk zetten daar is geen speld tussen te krijgen, maar ondanks dat ga ik van alles voelen en is het steeds weer een rot week die laatste week voor de nod......
 KILLING dus ... nou je bent gelukkig niet alleen ik leef met je mee !!!

daan

Hoi meid,

Ik begrijp je maar al te goed en daarom geef ik je bij deze dat zo geheten virsu haha en het cadeau . Ik zal voor je duimen dat nu raak is na 11de keer. Heel veel succes en ik houd je in de gaten.

Liefs van een reeds zwangere nu 6 wk.

Hoi Deez,

Ik zal voor je duimen! Het is zo ongeloofelijk oneerlijk en onbegrijpelijk als je er alles voor doet waarom het dan niet gelijk lukt! Ik snap het ook niet.Goed dat  je het tegen mensen hebt verteld. Het is alsof  je in een andere wereld leeft wanneer  niemand ervanaf weet.  Ik ben officieel in ronde 4 maar hoop al een jaar en denk al een jaar iedere maand dat ik zwanger ben. Het enigste positieve is dat ik nu niet meer rook en drink, durf nu ook geen paracetamol meer te nemen en denk erover om geen koffie meer te drinken want zelfs dat wordt afgeraden.. nogmaals succes en probeer leuke dingen te doen.
groetjes Irene.

thanks meiden,
Ik denk er ook over om met de koffie te stoppen, maar thee blijkt ook al niet goed te zijn.
Vandaag gaat het wel weer beter, lekker van de zon genieten.
Ik hoop dat het virus snel aankomt haha
Greetz

kan me goed voorstellen hoe je je voelt.
dat is het fijne van deze site.
wij hebben ook gezegd dat we het tegen niemand willen vertellen,
maar het kriebelt bij ons ook heel erg.
maar goed je weet hoe het dan gaat, elke maand: en? ben je al zwanger,
daar zit ik ook niet op te wachten, dan wordt het wachten alleen maar langer.
sterkte en wij hopen met je mee

Ik zit echt niet te wachten op mensen die vragen of we al zwanger zijn.
Maar die vraag krijg ik nou ook al elke week, omdat we al 1,5 jaar getrouwd zijn.
Wat is dan erger denk ik dan wel eens?
Ik duim echt voor iedereen hier, maar ook voor mezelf
Ben echt blij met dit forum

Hi Deez,

Vervelend dat wachten en dan haal je je idd van alles en nog wat in je hoofd. En je laatste berichtje vond ik ook erg herkenbaar. Wij zijn 1 jaar getrouwd en er wordt ook regelmatig gevraagd of je al zwanger bent. Tjee, ze moesten dan eens weten dat we al een tijdje bezig zijn, denk ik dan. Maar goed, wie weet zijn we binnenkort zwanger en dan kunnen we het dan van de daken schreeuwen.

Tijs

Terug
Bovenaan