Jaja, ga weer teveel denken

He Deez,

Ook ik heb last van puistjes, echt balen ja en er zijn zelfs mensen geweest die aan me vroegen of ik soms gestopt was met de pil.......alsof hun dat wat aangaat! Heb me er met een smoes vanaf gemaakt maar voelde me behoorlijk

Wij zijn inmiddels ook bijna een jaar getrouwd en de vragende blikken herken ik maar al te goed! Hopelijk kunnen wij straks ook mee genieten van het virus wat hier heerst!

Veel succes met wachtten!

Hoi Deez,

Ik herken het ook hoor...
Ik had heel in het begin al voorzichtig laten vallen dat we zwanger probeerden te worden...maar nu 17 maanden verder en er is nog niets...terwijl het een hele megababyboom is op mijn werk en er al hele weddenschappen zijn wie de volgende wordt...nou dat was ik eerst...maar daar zijn ze nu ook wel terug van gekomen...
Aan de ene kant is het wel fijn want ze voelen met je mee..maar aan de andere kant super irritant steeds al die vragen.....Ben er al genoeg mee bezig...
Maargoed...toch gewoon positief verder gaan!
Eens mogen ook wij blij zijn!

Liefs Linnepinnie

Heej Deez,

Ik kan me voorstellen dat vooral de onzekerheid over wanneer je nu je nod zou kunnen hebben heel vervelend is. Dat onregelmatige maakt het echt lastig, he?!

Ik heb het ook aan een aantal mensen verteld en ik moet zeggen dat deze mensen er erg serieus mee omgaan. Zo stellen ze nooit de vraag of het al gelukt is, maar wachten totdat ik iets zeg. Daar ben ik erg blij mee.

Ik heb geen pukkeltjes in mijn gezicht, maar boven mijn borst. Pas sinds kort eigenlijk....ik vind dat wel vreemd.....

Meid, ik hoop dat je snel zwanger bent!

Groetjes, Tessje.

Thanks lieve meiden,
Ik ga zo lekker met mijn mannetje een lang weekend weg en als we terugkomen hoop ik dus nog steeds niet ongi te zijn. Hoop zo dat ik dinsdag de test kan doen en dat er goed nieuws uit komt.
Tot volgende week.
Greetz

Terug
Bovenaan