jaja het is gelukt Joey rolt om

Joey was al een paar weken bezig met draaien maar hij bleef elke keer op zijn zij hangen. Vorige week heeft tante Marjolein hem een klein beetje geholpen toen hij weer op zijn zij bleef hangen (benen weer recht gelegd en stimuleren met een knuffelen). Gister was ze weer even aan het oppassen en was ze weer met hem bezig, maar nu draaide hij zelf zonder hulp naar ze knuffel toe. Meneertje heeft het nu ontdekt en draait elke keer naar zijn buik en begint dan te lachen zo leuk om te zien.
 
Toch wel snel. Lisa doet nog niet eens een poging tot....denk ik. Onze eerste draaide zich met 4 mnd zelfstandig. Met de tweede ben ik toch net iets gemakkelijker met alles.
 
Leuk he ,hier onze kleine meid doet alles precies optijd,geboren op uitgerekende datum , draaien met precies 5mnd en inmiddels draait ze zich terug,echt lief,lekker genieten
 
@hmimes Joey is nu bijna 6 maanden (4 maart)
@cass85 wij kregen bij het CB te horen vorige keer (bijna 8 weken geleden) dat we hem moesten helpen want hij was laat en nu lees ik dat er maar een paar heel snel omdraaide en eigenlijk de kleintjes van de september club nu allemaal beginnen dus ik luister daarin niet meer naar het cb :)
@tien1976 hij doet alles op zijn manier en wanneer hij er zin in heeft. Het willen zitten en staan doet hij al heel lang. Omrollen deed hij alleen naar zijn zij al 1,5 maand maar nu draait hij ook door. Hij heeft het ook helemaal ontdekt want hij blijft het doen zo leuk. Het terug draaien lukt nog niet, maar dat komt vanzelf wel ik ga er lekker van genieten
 
Hoi groot gelijk heb je hoor wat het cb betreft,tenslotte zijn niet alle kids hetzelfde en de een is nou eenmaal weer wat sneller dan de ander met sommige dingen.en ik vind ook hoor dat ze al snel van een mug een olifant maken op het cb.geniet lekker van je zoontje ,liefs
 
Dank je wel @tien1976. We gaan het wel merken wanneer hij wat doet en ga er alleen heen voor zijn inentingen en het wegen en meten. Genieten doen we zeker
 
Met mijn dochter heb ik dit allemaal niet mee gemaakt, omdat ze tot 7 maanden dag en nacht een spreidbroek had. Ze ging pas na de tijd echt draaien. mijn zoon is nu bijna 6 maanden, 8-9-2012. Af en toe draait hij per ongeluk terug. Dan kijkt hij ook verschrikt. Maar in de familie zijn t allemaal laatbloeiers! Zijn vader was 19 maanden voordat hij ging lopen, ik daarin tegen was 11 maanden. Dus zo druk maak ik me niet.
De dames van het CB hier leggen geen druk op of geven zeker niet de indruk dat je een slechte moeder bent. Dus ik heb geen slechte ervaringen bij t CB.

Liefs
 
Terug
Bovenaan