Jaja ik heb ook de zwangerschapsbroek aan!!

Gister ff naar de stad geweest om te kijken voor een zwangerschapsbroek. Wat zijn die krengen duur zeg... Ben uiteindelijk bij de prenatal uitgekomen, daar waren ze het goedkoopst en ook het mooist vond ik. Heb ook bij de hennes een joggingbroek gekocht. Wat zit dit heerlijk zeg. Heb al een flinke buik dus voel me nu erg luchtig met al die ruimte bij me buik hihi

Lekker he, ik kan ook echt niet meer tegen strakke broeken! Alles wat ook maar enigszins aan de strakke kant zit is achterin de kledingkast verdwenen.

Ik kan ook niet wachten..heb hier nog wel eea liggen maar wil wachten tot na de echo..we willen het dan pas vertellen en ik kan het nu (nog maar net) verbergen in mn gewone kleding, maar echt lekker zit het niet meer... op naar maandag dus!!

ps; vinden jullie ook dat je er dan ineens een stuk 'zwangerder' uitziet?

Ik hoor van iedereen de laatste tijd dat de trekjes in m'n gezicht aan het veranderen zijn, en m'n haar is een stuk dikker. Mag ook wel, want ik heb nooit echt dik haar gehad. Buikje is al zichtbaar, maar ben sowieso zelf heel tenger van postuur en ik hoor om me heen dat je het dan sowieso vaak al eerder ziet. En zeker als je zo'n zwangerschapsbroek aan hebt waarin je de ruimte hebt om uit te buiken...

Succes met wachten tot maandag! Gelukkig zijn dat nog maar een paar daagjes ;)

Hahahaha join the club :)))
Ik kots sinds gisteren heel mijn ziel en zaligheid eruit!!! Bah bah bah. Dat had ik nog niet gehad en dan nu ineens met 11 weken gaan de hormonen zo raar doen. Maja hoort er bij en is een heel goed teken zeg ik dan maar, maar de broeken zitten echt heel lekker he :)
Als ik thuis kom doe ik ook altijd direct weer lekker mijn joggingbroek aan. heeerlijk. Het is niet echt heel charmant, maar ach het is straks zowieso niet meer charmant hoe we er uit komen te zien. hahahahahaha

Hahaha Mama van Myron dat heb ik ook. Heerlijk met m'n joggingbroek op de bank na 't werk. 'S avonds is m'n buik sowieso veel groter door het eten/darmen enzo, dus dan kan ik me broek amper aan haha. Heerlijk. Volgende week naar de 9 maanden beurs, dan zullen de benodigde spullen wel ingeslagen worden haha

Ik loop halve dagen met mijn knoop los, Mijn buik is wel echt veranderd. Ik ben net al butterflyjess ookl heel tenger, dus je ziet iedere verandering meteen. Hoewel hiet bij die andere twee nog wel meeviel. Nu ruim 8 wkn, ik kan er nog niet aan. haha. zit meer tussen mijn oren. Die verhalen over zo'n joggingbroek klinken wel heeeeeel erg verleidelijk trouwens.
Ik moet ook echt even shoppen voor een mooie broek. Ik heb er een waarin ik echt meteen meeeeeega zwanger ben. Die mag nog even in de kast blijven haha.
Liefs Sanne

Terug
Bovenaan