Jaja ik heb ook de zwangerschapsbroek aan!!

hahaha bij mij is de knoop er af gevlogen :-( en ik heb het nog niet verteld op mijn werk dus wilde ze eigenlijk nog wat langer dragen, gaat lastig worden.... morgen weer een echo dus waarschijnlijk daarna mijn baas maar eens inlichten....

en ja het fijne van de zwangerschapsbroek is het zichtbaar hebben van je buik
kan er zo van genieten hahaha

Knoop eraf geschoten, hihi. Bij de eerste heb ik een knoopsgat elastiek tussen mijn broeken gezet zodat ik mijn eigen kleren wat langer aankon. Dat ga ik nu weer doen denk ik. Dan moet je wel wat langere kleding op je broeken dragen, anders ziet het er heel raar uit.

ooooh wil het gewoon zo graag zeggen op mijn werk
deed mijn broek uit toen ik thuis kwam en plop ... ik ga van het weekend maar eens een mooie broek halen en ff langs de hennes

ja dan is het zichtbaar maar ik wil het eigenlijk ook gewoon niet opproppen... showen hahahaha alleen daarom vind ik het al leuk een keer in de zomer zwanger te zijn

ik kom daar vast nog wel op terug als het zo warm gaat worden....

Haha, zo herkenbaar.. ik loop ook met broeken waar de knoop van open staat. Elastische rokjes want die zitten het lekkerst en wijde shirtjes zodat mijn buik nog niet zichbaar is.. Kan niet wachten op de volgende echo, daarna mag iedereen het weten en ga ik lekker met mn buik pronken!

Ik ga morgen ook eens even kijken voor zwangerschapsbroeken, want mn gewone zitten echt niet meer!

Terug
Bovenaan