Lieve Krissy,
Moet natuurlijk 13 april zijn ;-)
Ik denk inderdaad dat ik doorverwezen word naar de verloskundige, aangezien ik helemaal gezond ben.
Mijn vriendin die ook Clomid heeft gebruikt werd na het zwanger worden en de eerste echo in het ziekenhuis ook doorverwezen naar de verloskundige.
Vandaag hebben we heerlijk genoten van de vrije dag. Was ook wel fijn hoor, want ik was vanaf 4 uur 's nachts echt klaarwakker en heb daarna geen oog meer dichtgedaan. Ben echt op nu...
Maar, ik heb een prachtige ketting van hem gehad. Hij wilde mij iets moois geven als aandenken aan dit bijzondere moment. Hij is echt zó mooi en bijzonder (zowel de ketting als mijn man, hahahaha).
Maar, het kwartje is nog steeds niet gevallen hoor. Elke keer als ik naar de wc moet ik er nog steeds die automatische controle of er bloed is. Stom he... Ik denk dat het kwartje bij de eerste echt wel wat meer zal vallen.
Wel heb ik vanmiddag een erg goed boek gekocht over de zwangerschapstijd: Veilig zwanger van Mariel Croon en Beatrijs Smulders. Ik ben al lekker aan het lezen.
Maar meis, ik hoop zo dat jij morgenvroeg positief test! Het is al heel fijn dat je nog geen krampen of andere gekke ongesteldheidsdingen hebt. Dat is een goed teken!
Ik ga ontzettend voor je duimen! Het zou wat zijn zeg... allebei tegelijkertijd zwanger. Ik gun het je vreselijk!
Houd me op de hoogte!
Heel veel liefs en succes,
X Marieke