jaloers op eigen partner?

Het is ook maar net wat je onder 'cariere maken' verstaat. En voor iedereen is dat weer anders. Ik vind dat ik genoeg cariere kan maken ondanks dat ik drie dagen werk, maar een ander kan dat wel niet zo vinden
 
Hoi,

Onze dochter is inmiddels 15 maanden en  ik dacht dat het bij ons wel goed geregeld was/is. Mijn man is 1 dag minder gaan werken, 4x9 en ik ben 20 uur gaan werken, ze gaat 1 dag naar de opvang en 1/2 dag naar opa en oma. De dag dat mijn man thuis is, doet hij ook huishoudelijke klussen zoals afwassen, stofzuigen en de wc schoonmaken, de rest van het huishouden doe ik op mijn vrije dagen maar ik merk toch ook dat ik 's avonds, als hij lekker achter de computer bezig is, nog bezig ben met wassen, strijken etc. etc. en het huishouden wil ik toch doen als mijn dochter slaapt (en ze is ook bang voor de stofzuiger) dus weinig tijd voor mezelf, nu wil ik graag gaan sporten maar zoals je al schreef, de fut om 's avonds als die kleine op bed ligt je nog in je sportkleding te hijsen en te gaan sporten ontbreekt hier ook, maar verder heb ik eigenlijk geen klagen wat betreft het meehelpen van mijn man. Maar ik vind ook dat je er samen voor kiest om een kleintje te krijgen en je dan ook samen voor de gevolgen moet opdraaien maar in de praktijk komt het grootste gedeelte toch op onze schouders terecht.
 
Terug
Bovenaan