Jaloers op regelmatige cyclus

Hoi Lorelei,

ipv dure ovulatietesten kan je ook je ook bij jezelf je slijmvlies bekijken. Als je even googelt op baarmoederslijmvlies kom je een of andere vruchtbaarheidssite tegen, waar precies op staat wanneer je kunt zien dat je eisprong is. Ik vond het erg gemakkelijk, want was ook altijd verschrikkelijk onregelmatig (21-35 dagen) en dat hielp me veel beter dan de ovulatietesten die ik ook ooit eens heb aangeschaft (die beweerden toen dat ik maar geen eisprong kreeg die maand, paar weken later bleek ik zwanger geworden in die periode. Mij vertrouwen in ovulatietesten is dus niet zo groot...
Bij mijn huidige zwschap dus geen testen maar baarmoederslijmvlies bekeken. Nu dus zwanger.
Succes ermee!

Loreleitje, wij gaan ook voor de derde!! En dat het hiervoor lang duurde wil niet perse betekenen dat het nu ook weer lang duurt, zoals ik al schreef was ik bij de eerste twee juist supersnel zwanger en ben nu bijna 9 maanden verder en nog niet zwanger. Het nadeel van het temperaturen is wel dat je daarmee niet vooraf je eisprong kunt bepalen want je temp stijgt pas na je eisprong. Ik heb wel steeds een dip in mijn temp voor mijn eisprong waarna de temp dan in stapjes stijgt tot rond de 37 en iets daarboven. Wij proberen wel regelmatig te vrijen maar het moet geen verplichting worden want dat kan juist ook weer averechts werken heb ik gehoord. Er wordt wel gezegd om de twee dagen vrijen.....als je zin hebt dus

Terug
Bovenaan