A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Ik moet even het volgende van me afschrijven.
Heb net een potje zitten janken , tranen met tuiten, omdat ik net gebeld werd door mijn zus.
Ze vertelde dat mijn tante zwanger is. Dat waren ze net komen vertellen.
In december gestopt en zo onregelmatig ongi als wat, maar bingo. Ik moest me echt inhouden aan de telefoon en vrolijk blijven doen.
Ik gun het hun natuurlijk wel, maar tegelijkertijd kan ik het niet uitstaan.
Het ergste was nog dat mijn moeder op de achtergrond riep "en wie is de volgende?".
Dat deed echt zeer. Ze moest eens weten. Ik zou ook zo graag bij haar op de stoep staan om te vertellen dat ik zwanger ben.
Ik had nooit van mezelf verwacht dat ik zo zou reageren. Mijn vriend heeft me getroost en zei dat onze tijd nog wel komt.
Het was net of alle frustraties van de afgelopen 8 maanden er ineens uitkwamen.
Nou, dat lucht op.
Groetjes,
Esprit
Ik moet even het volgende van me afschrijven.
Heb net een potje zitten janken , tranen met tuiten, omdat ik net gebeld werd door mijn zus.
Ze vertelde dat mijn tante zwanger is. Dat waren ze net komen vertellen.
In december gestopt en zo onregelmatig ongi als wat, maar bingo. Ik moest me echt inhouden aan de telefoon en vrolijk blijven doen.
Ik gun het hun natuurlijk wel, maar tegelijkertijd kan ik het niet uitstaan.
Het ergste was nog dat mijn moeder op de achtergrond riep "en wie is de volgende?".
Dat deed echt zeer. Ze moest eens weten. Ik zou ook zo graag bij haar op de stoep staan om te vertellen dat ik zwanger ben.
Ik had nooit van mezelf verwacht dat ik zo zou reageren. Mijn vriend heeft me getroost en zei dat onze tijd nog wel komt.
Het was net of alle frustraties van de afgelopen 8 maanden er ineens uitkwamen.
Nou, dat lucht op.
Groetjes,
Esprit