jaloers

Wat vervelend, ik zou me precies hetzelfde voelen denk ik. En tegelijkertijd ook erg blij voor ze zijn.

En idd je vriend heeft gelijk...jullie tijd komt nog wel!!

Kop op en sterkte...

Liefs,
Sting

Hoi Esprit,

Ik begrijp je gevoelens heel goed. Aan de ene kant ben je natuurlijk blij voor hen, maar aan de andere kant zou jij dit ook zo graag willen.

Wij waren 2 maanden geleden ook zwanger en zouden 15 oktober uitgerekend zijn.
Ons geluk kon niet op en mijn dochter (inmiddels 14) was ook in de wolken.
2 weken later kreeg mijn dochter te horen dat ze er nog een broertje of zusje bij zou krijgen want de vriendin van haar vader was ook in verwachting (begin november uitgeteld)
Uiteraard waren wij dolblij dat ze van beide kanten dus een broertje en/of zusje zou krijgen. Dit was wel een heel groot toeval dat na 14 jaar zowel ik als de nieuwe vriendin zwanger was. We hebben een heel goed contact en we waren eigenlijk alle 5 (ik, mijn man, mijn exvriend, zijn vriendin en onze dochter) hardstikke blij.

Nu heb ik inmiddels een miskraam gehad, en ik heb het erg moeilijk met het feit dat wij dus geen kindje krijgen en zij wel. Natuurlijk gun ik het ze van harte en ik wil ook helemaal niet jaloers zijn (vind ik verschrikkelijk dat ik deze gedachtes heb), maar ik had zo graag gewild dat ons kindje het eerste broertje of zusje zou worden van onze dochter. Dat gaat dus niet gebeuren en ik voel me vreselijk schuldig dat ik deze gedachtes heb, want ik ben allang blij dat bij hun alles goed gaat, maar ik zou gewoon graag de eerste zijn geweest.

Het leven gaat zoals het gaat en niet alles is even eerlijk, maar we hebben ons daar gewoon bij neer te leggen. Onze tijd komt nog wel. (en jouw tijd ook)
Uiteraard liever nog vandaag als morgen, maar we moeten gewoon geduld hebben.

Hopelijk hebben we beide (en alle andere dames) snel een positief verhaal te melden.
En dat er maar veel zwangere bij mogen komen, want dat willen we tenslotte allemaal.

Groetjes Linneke

Hoi Esprit,

Ik kan me volledig aansluiten bij alle verhalen van hierboven! Ook ik voel me ontzettend klote als ik weer een zwanger-nieuwtje te horen krijg! Kan ook niet meer blij reageren, de meeste mensen weten wel dat we bezig zijn, dat scheelt een heleboel misplaatste opmerkingen.
Onze tijd komt!!!! Liever vandaag nog als morgen natuurlijk!

Liefs Anne

Ha Esprit,

Het is zeker niet raar, kan het me goed voorstellen.
Mijn collega is nu ook zwanger, toen ik het voelde kon ik mijn hoofd er ook niet goed bijhouden. Super leuk voor haar, ik gun het haar van harte! Maar ik zou net als jou en  de rest op dit forum ook graag willen. Maar wij komen Very soon! Believe me.
Met het hele forum duimen we voor elkaar, wie kan dat nu buiten ons nog meer zeggen dat er zoveel mensen achter zich staan...
Duim duim duim, en probeer weer snel positiever te denken, dat doet je goed.

Groetjes J

Hoi lieve meiden,
Hartstikke bedankt voor jullie lieve woorden. Mijn dip is gelukkig weer wat gezakt.
En  ik zit weer in mijn vruchtbare dagen, dus we kunnen er weer tegenaan!!!
Iedereen weer veel succes en ik duim voor jullie !!!!!!!!!!!
Groetjes,
Esprit

Hoi Esprit,

Ik snap het helemaal hoor! Soms is het net of je wereld ff instort. Waarom zij wel en wij niet? Ik snap het soms ook gewoon niet.

Blij voor je dat je dip weer iets gezakt is en dat je weer een klusweekend hebt!

Ik duim ook voor jou!

Liefs
Joanna

Terug
Bovenaan