Jaloers

hallo dames

ook ik ken dat gevoel...gestopt sinds augustus maar helaas niet ongesteld geworden, zit nu zelfs, op advies van  HA,  weer aan de pil, om de cylcus weer aan te wakkeren, nog één stripje en hopelijk gaat het iets opleveren...iedereen in m'n omgeving wordt ook zwanger en voel dan soms wel wat zelfmedelijden...

iedereen veel geluk!!

Hoi Allemaal,

Ik heb niks te klagen want ben al mama van een dochter van 1,5 en zwanger van de tweede. Maar ik heb 2 miskramen gehad en toen werden anderen wel zwanger en toen was ik ook heel jaloers. Dus het is heel normaal om jaloers te zijn, zeker als het helemaal niet lukt.
Hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger!

groetjes Mariska

Ik herken het ook. Mijn schoonzus is nu zwanger. Mijn broer en zij waren ook al een jaar aan het proberen dus het was ze van harte gegund. Ik ben in augustus gestopt met de pil maar ik werd maar niet ongesteld. Nu ben ik dan eindelijk ongesteld geworden en kunnen we gaan proberen zwanger te worden. Toch steekt het ergens dat mijn broer nu voor het eerste kleinkind gaat zorgen. En helemaal omdat mijn vader ernstig ziek is en we weten niet zeker wat de toekomst zal brengen. Ik ben erg bang dat hij mijn kindje niet eens meer zal leren kennen.

Terug
Bovenaan