Jaloers

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

ben zo blij voor de nieuwe zwangeren onder ons echt super!!!
maar kan wel janken zo jaloers......
schaam me voor me gevoelens!
xxx

joiu tijd komt ook nog meid.
echt waar.
probeer wat afleiding te zoeken.
anders word je helemaal gek.
tis moeilijk ik weet het.

succes

ik heb inderdaad precies hetzelfde!!

Overal het nieuws over vrouwen die zwanger zijn... tis echt zenuwslopend om zwanger te worden!! Gggrrrrrr..........

Ik hoop dat iedereen snel zwanger is!

Ik ken het probleem ook, zeker als dan van die meisjes komen die 1 keer sex hebben en zwanger worden terwijl ze dat niet willen.
Dan denk ik, al die vrouwen die zoveel moeite doen.

Ik wil ook graag kinderen, maar voor mij is het nog niet de juiste tijd, kwa financieen. Maar ik word wel gek van alle baby's en zwangere vrouwen om me heen, helpt niet met het gevoel :)

Een heel logisch en herkenbaar gevoel hoor! Iedereen die zwanger is gun je het meestal heel erg, maar uiteraard gun je het jezelf toch het meeste. Natuurlijk ben je veel bezig met zwanger worden en dan vallen alle zwangere vrouwen in je omgeving juist extra op. NIks om je voor te schamen hoor! Volgende maand ga ik zelf ook weer aan de klus en dan zal ik hier ook wel regelmatig last van hebben. Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger, zodat andere vrouwen lekker jaloers kunnen zijn op ons!

hey snap het hoor ik ben al zo lang bezig kan geen zwangere vrouw of vrouwen met pasgeborene zien tis erg maar kan dan wel huilen gr lin

Geloof me... Ik heb precies hetzelfde! Op dit forum kan ik nog wel blij doen, maar als ik een telefonische 'zwangermelding' krijg, kan ik me nit goed houden, hoor! Zal ook niet zo blij klinken als dat ik me zeg te voelen door de telefoon...

X

Gelukkig ben ik niet de enige! Ik krijg er ook steeds meer last van. de eerste 2 jaar ging het wel maar nu we 3 jaar bezig zijn echt niet meer! Ik kan geen zwangere meer zien zowat anders moet ik al bijna janken gatver! Ik kreeg van de week te horen dat een nichtje van mij (17 jaar) zwanger is "ongelukje"zeggen ze dan! Ik kon het wel uitgillen van woede!! Verschikkelijk want zo ken ik mezelf helemaal niet. Op mijn werk heb ik veel te maken met zwangere vrouwen aan de telefoon en dat gaat me ook steeds meer op me zenuwen werken.

Zooo is ben het ook ff kwijt hihi en meiden wij komen er ook wel hoor, wij krijgen dalijk gewoon de liefste, schattigste en mooooiste baby`s ooit omdat we er lang op hebben moeten wachten :)

Liefs Kim

Terug
Bovenaan