Jaloers

Hoi Hoi

Iedereen heeft deze gedachtens en gevoelens alleen de meeste zeggen dit niet, maar hier wordt lekker alles eruit gegooit heel goed!!!

Fijn om te horen dat jullie ook wel eens zulke gevoelens voelen....Er waren hier 3 zwangeren bij, vriendengroep 1 net zwanger en 1 bijna uitgeteld....voelde me gisteren weer ff k*t. Nou ja nu zie ik het allemaal veel positiever in!
heb gelukkig genoeg afleiding....krijgen in juli de sleutel van ons nieuwe huis...dus kan ga inpakken! en weer druk aan het sporten met beste vriendin dus wel lekker afleiding!
bedankt voor jullie reacties!

xxx

Heey meis,

Ik heb het ook hoor!! Vooral toen mn zusje laatst vertelde dat ze zwanger was. Mijn eerste gedachte was ik wil ook!! Erg toch hé?! Vooral omdat het bij haar niet makkelijk ging. En ik gun het iedereen ook heel erg, maar wil zelf ook nog zo graag een keertje zwanger zijn!!! Hopelijk testen wij over 1,5 week allebei positief en gaan we ook door!!!!!

Dikke knuffel ciomama

Heeeeel herkenbaar. Ik zou nu eigenlijk al 27 wk zwanger moeten zijn, ware het niet dat die miskraam roet in het eten gooide. Als ik nu een buik zie van rond dit termijn, kan ik er gewoon bijna niet naar kijken van afgunst. Ook ik gun ieder zijn zwangerschap, maar gun het mezelf ook zo.

heey

ook ik heb er last van hoor...toen mijn nichtje in december vertelde dat ze zwanger was, ben ik thuis ingestort heb zitten huilen als een klein kind...
begrijp je dus helemaal...

liefs

Hey helemaal niets om je voor schamen hoor. Ook ik had dat je wil zelf ook zo graag dat het lukt en niet dat je dan niet blij bent voor die ander maar je wilt het zelf ook zo graag. Wij zijn een jaar bezig geweest om zwanger te worden van de tweede en ben nu gelukkig 10 wkn zwanger. Dus het komt echt goed. Suc6!

Ik ben blij dat jullie dat gevoel ook allemaal hebben. Echt ik gun het iedereen en toch denk ik dan: Waarom bij mij nog niet. Soms kan ik het allemaal heel erg goed van me af zetten en mezelf streng toespreken door te zeggen: Rustig aan het komt allemaal wel, doe maar rustig en gaat het vanzelf. Ik probeer ook niet te rekenen wanneer ik ongi moet worden. Maar op andere momenten dan wil ik het nu en meteen en maak ik mezelf wijs dat ik van alles voel dat bij een zwangerschap past.
Het is wel fijn dat we hier elkaar een beetje helpen met dat gevoel.

Heel herkenbaar! Ik heb dit gevoel zelf ook. In mijn omgeving gelukkig niet veel zwangeren, maar zeker jaloers op de meiden die zwanger zijn. Ook de meiden die hier zwanger worden. Sorry meiden. Ik gun het jullie ook, maar wil zelf ook zó graag! Ben in ieder geval blij dat jullie dit ook herkennen, kunnen we elkaar dan weer in steunen..
Liefs Chantal

Terug
Bovenaan