Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op de dagen dat hij thuis is, hem de hapjes laten geven, hem de flesjes laten geven, hem laten verschonen etc. Werkt hier heel fijn. Heb je zelf ook even wat meer tijd voor andere dingen.
nee ik herken het niet, ik vind het heerlijk om te zien als mijn vriend met onze dochter bezig is. Ja, hij doet andere dingen/spelletjes met haar dan ik maar ik denk dat dat alleen maar goed is.
Misschien helpt het als hij ook de wat meer verzorgende taken op zich neemt als hij er is? zoals al door andere hier voorgesteld? dus laat hem ook de hapjes geven, dan komt hij er vanzelf achter dat hij het gekke bekken trekken beter even kan uitstellen tot na het eten
Ik ben ook meer thuis met de kleine, maar zodra papa er is geeft hij haar ook eten, verschoont hij luiers, brengt haar naar bed etc etc. Ook iets wat hij altijd met haar doet is douchen! Echt 2x per week hun momentje samen, dan zet hij een muziekje op in de badkamer en als ze klaar is pak ik haar aan om haar af te drogen. Ik merk dat mijn vriend enorm veel behoefte heeft aan deze momentjes met z'n dochter, hij heeft haar dan echt gemist! En als er dan zo'n papa/dochter is geweest, vindt ze mij echt niet minder leuk ineens hoor!
Het is een team-effort! En ik denk dat een kindje zo door heeft dat het bij papa soms net even anders gaat dan bij mama, en dat is prima!