Jaloezie

Als ik dit allemaal zo lees de ene heeft het wondertje in de armen en de andere word een handje geholpen door inleiding of strippen..

En ik moet nog wachten... En ben zo slecht in geduld hebben helemaal na het verliezen van de slijmprop, dan ga je er toch onbewust er meer op wachten
En dan steekt de jaloezie zo af en toe best de kop op..(erg hè!)

hi,hi...voel helemaal met je mee...ben ook pas de 27e uitgerekend dus moet nog ff geduld hebben......maar wat zou het fijn zijn als het volgende week spontaan kwam....zucht....
En dat is een aardige jaloezie toch...dat mag best!!

groetjes Fee

Ik weet hoe je je voelt, ik ben ook aan het wachten tot die kleine in mijn armen ligt. Geen echte jaloezie maar denk ook: wanneer ben ik aan de beurt?
ik ben ook een week aan het rommelen, maat het zet telkens niet door.
We moeten maar wachten tot het juiste moment en dat bepaalt moeder natuur.
sterkte

Ik begrijp het helemaal, dat je jaloezie voelt. Ik vind het ook gewoon onmenselijk dat zo'n kind binnen een periode van 5 (!!!!) weken geboren mag worden. Hoe kunnen ze vrouwen dat aan doen???

Sterkte met wachten!

Liefs
Ingrid

Nou idd, hoe kunnen ze dat ons aan doen. Ik ben morgen uitgerekend en ik wil dat hij komt en wel NU. Pfff wij maar wachten. Mijn vriend heeft wel zo een gevoel dat hij nog werl rustig een weekje blijft zitten. Nou we wachten het maar af meer kunnen we niet doen.

Succes allemaal nog even nog even en alle baby's zijn er.

Liefs tamjo

Snap best dat je ongeduldig bent, maar zit je nu echt te wachten op een kindje dat bijna 3 weken te vroeg geboren wordt? Sorry hoor maar daar kan ik niet helemaal bij met mijn gedachten. Ik kijk ook ontzettend uit naar ons kindje maar heb toch graag dat het zolang nog veilig in mijn buik zit. Alles wat ie daar nog aankomt is meegenomen. Bij mij rommelt het ook, maar het kan ook nog weken duren.

ik heb hetzelfde wel een beetje hoor... maar aan de andere kant denk ik dan weer dat die paar weken ook zo voorbij zijn... dan mogen wij ook gaan genieten van ons kleine hummeltje... ik ben pas 26 maart uitgerekent.. nog 3 week... maar het zou ook nog best 5 week kunnen duren....

Liefs

tuurlijk zit niemand te wachten op een kindje dat 3 weken te vroeg geboren wordt.
daar gaat het denk ik ook niet om hier.
het is meer het zo heel graag willen vast houden van je kindje. bij mij is het vooral de nieuwsgierigheid naar wat we in elkaar geknutseld hebben hahahah. op wie lijkt het, of juist niet.
Officieel moeten wij nog tot 23 maart.
en ik hoop ook dat de kleine tot dan blijft zitten, en behalve omdat het zo veel mogelijk baarmoederlijke veiligheid en ontwikkeling mee kan krijgen, ook zodat mijn manneke na het werken en klussen tot rust kan komen.

maar...t komt zo t komt.
volhouden allemaal!!!!!!

knuf
smooty

Terug
Bovenaan