Jaloezie

In principe doen de kindjes het goed uit zichzelf vanaf 37 weken dus als het eerder komt is dat zo'n ramp niet, het is niet voor niets dat je dan gewoon veilig thuis kan bevallen.

Zelf zou ik willen dat het eerder kwam omdat ik gewoon alle klachten en pijn zat ben!
Maar weet ook van ons zoontje dat het zorgen dan gelijk begint en vind het ook nog wel even lekker haha dat ik me om bv en luiertjes en huiltjes nog even geen zorgen hoeft te maken.
We wachten dus geduldig af haha, wat kan je anders heej... ;-)

Liefs Marina

KEn het gevoel ook hoor!
Ben aan de ene kant zo benieuwd naar ons mannetje...!
Maar aan de andere kant, zit nog niet meteen te wachten op de bevalling hahaha en wat mini zegt het is ook nog wel lekker rustig zo!
Het irritante is dat het zo onzeker is allemaal.
Als je nu al de preciese datum wist dan was er helemaal niks aan de hand en was het geduld ook niet zo moeilijk op te brengen.

Ik denk dat het echte wachten en de onrust bij mij over 2 weken begint als Jasper thuis is. Nu zonder hem zou ik liever nog niet bevallen.

Hey dromertje,

Ik hoop voor je dat je niet zo lang meer hoef te wachten tot je kleintje komt. Bij mij komt ze eerder omdat ik zw suiker heb anders had ik ook gewoon moeten wachten hoor tot ze zelf zou komen. Dus het is bij mij echt medich niet dat ik het zo erg vindt haha.

Gr Priscilla

natuurlijk is het beter als de kleine langer blijft zitten maar dan mag je nog wel jaloers zijn als andere dichtbij komen en bij mij nog 2 weken duurt tot me uitgerekende datum..

Morgen komt de wieg in huis.. en de kleine mag van mij vanaf aankomende week melden dan ben ik 38+ weken..
het is de hele week al gerommel elke keer buikpijn en krampen ben er dood op door..

hier nog een die de kleine nu wel wil zien hoor maar aan de andere kant denkt blijf nog maar even zitten. rare mensen zijn we toch. ben benieuwd naar het geslacht en op wie het lijkt.

Terug
Bovenaan