Jamie's eerste nacht....

A

Anoniem

Guest
Jamie heeft heerlijk geslapen. hij is er niet uitgekomen, of er uit gevallen. Ook heel hij uitgeslapen tot 9 uur. Hmmmmm heerlijk. Aangezien hij heel de week snachts al aan eht spoken is geweest. Hij is er pas uitgekomen toen ik net zijn kamertje inliep vanmorgen. Ook vanmiddag heeft hij lekker geslapen. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe echt heel erg meevalt.

Zo ziet zijn kamertje er nu uit. Ik vind hem nog steeds zo superleuk, hihi.

Hij heeft lekekr veel ruimte om te spelen.

Gr. Natasja mv Jamie

oh lekker zeg! eigenlijk heb ik ook al wel zin in een groter bedje, maar een ledikantje is nog zo makkelijk als ik me bv zelf aan het aankleden ben (net als de box, die kan ik ook nog niet missen, Ivar zit er nauwelijks in maar die 5 minuten per dag gaat ie vast wat uitvreten als ik net op de plee zit ofzo )

en idd een mooi kamertje!

liefs Jenneke

Wat een leuk kamertje zeg, echt gezellig! Ik zou ook lekker blijven liggen als ik hem was, heerlijk zo....

En wat fijn dat ie het zo goed doet in dat nieuwe bedje zeg, misschien was ie er gewoon aan toe. Geniet er maar lekker van, wie weet slaapt ie vanaf nu elke dag tot 09.00 uur (ik kan me niet heugen wanneer dat hier gebeurd is, zucht!)

Groetjes
Susan

Wat knap zeg!! En zeker een leuk kamertje!

Esmé mv Kay

Ik durf het nog niet aan hoor. Maar hier is de noodzaak ook niet zo hoor. HEt past nog, en mijn rug gaat ook prima (laat 'm zelf eerst opstaan en dan pas til ik 'm op)
Maar het ziet er leuk uit!
Liefs NElleke

Terecht trots hoor! Mooi kamertje is het geworden! En wat lekker dat ie gelijk goed slaapt zeg....
Wij durven het ook nog niet aan, Thomas haalt nu al alles leeg waar we bij zijn, zo watervlug is ie... Moet er niet aan denken dat ik 's morgens binnenkom en dat meneertje vrolijk al zijn 5 laden en 2 kasten lachend uit heeft gepakt terwijl ik heerlijk lag te slapen...

kus, Marieke

Goed hoor dat ie lekker blijft liggen. Lydia ligt al sinds oktober in een meegroeibedjhe en dat gaat prima. Zelfs als ze zo ligt valt ze er niet uit:

Ik zorg er wel voor dat er weinig speelgoed is op haar kamer (eigenlijk geen), ik weet niet of ze zo rustiog zou liggen als haar LP vliegtuig en Megabloks bus zo dicht bij haar stonden. Maar zelfs haar boekjes probeert ze niet te pakken vanuit bed, dus eigenlijk is ze best heel braaf. Kan me voorstellen dat nog niet ieder kind (en moeder!) aan zoveel vrijheid toe is!
Groetjes, Rianne en Lydia (21-07-2006)

wat een leuk kamertje zeg....

ik wil ook heel graag een peuterbedje voor Yoëll.....denk ook dat hij er wel aan toe is...maar papa ziet het nog niet zow zitten whahaha die vind hem al zow snel groot worden.....

Liefs Denise

Terug
Bovenaan